hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

5/3/13



 Bismillahirahmannirahim,
Tadi aku hangout dgn mona , happy tapi tak lama. Main boyan sesama. Gosip. Ketawa. Semua lah. Then dpt jumpe dia. Si jantung hati ! Even sekejap, sgt bahagia teramat tahu. Memang aku ngaku aku tak banyak bunyi bile kita berjumpa. Tapi setiap bersama awk saya luahkan yg saya bahagia. Walau kita gaduh saya tetap luah yg saya bahagia. Tapi sayang nya awk tak tahu sebab saya luah hanya pada hati. Eryn,, knp kau tak luahkan perasaan kau??? Balik terus online. Before that, aku dpt msj dari kak fifi. U know what? Akak bagitahu awak sakit, hidung awak berdarah. Setahu saya  hidung berdarah ni badan panas sbb cuaca.
TAPI, Selalu kot saya dgr awk ngadu  cm tu. Bila ditanya awk takmau jwb ! Smpai bile nak trustrag?? Awk sakit apa? Awk dh janji "tak kan tingglkan saya kan?" Saya pegang janji awk. *lap air mata*  Saya dptkan rasakan awk sembunyikan sesuatu dri saya. Takpe. Sya tunggu rahsia nya. Saya takkan marah awk lagi dah. Sya dh byk marah kan awk. Awk panggil saya garang. Nvm sayang. Serius sy tknk berlku pape pd awk. Nk buat terbaik ! takde niat nk buat awk kecewe atau apa sebagai nya. Just you unly. Mmg awk bukan pertama saya cinta tp awklah yg terakhir. InsyaAllah.  Hati ni untuk awak .. :'(
*seriously type nangis dpn laptop*
CLICK HERE --->THEME SONG


Ikhlas,
Eryn.

Tiada ulasan: