hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

stilletto + PLKN







Hai.
Ni dia "stilleto" ! Peh nak satu ! Ngidam nak ada ni satu. Lawa kan? Harga dia pun mahal gak. HAHA ! Lesak ler.. >,<
Warne merah? ye.. ommeeeiii angattt~!
Saya nak awak milik saya stilletto sayang.. Aku ni dah lah pendek ! thats why lah aku nakkan kau :-D
One day kau aku sarung kat kaki aku. Jgn risau. 

PLKN ?

Akhirnya suda tahu tempat. Aku dicampak di Kem PLKN PTH PADANG HIJAU KLUANG.
Bermakna aku dipenjara dan terikat selama 3 bulan. WTH ! hurmm cm ne dgn dia? duk sorang saja. Kejam nya semua ni. HAHA ! Kau jgn curang ye sayang.. nati aku bunuh kau kalau dpt tahu. HAHA. Jage diri, keje leklok. Takut ! taknak tingglkn awk sorang2. Tak rela ! cewahhh :-P 
Hurm,, kat sane mesti kene apa seh. Tulah nilah. Haish. Kawad dh lh tak reti ! haha 
sstt ! dah diam ! nyesal pulak tak cebur diri dgn kawad. Nilah padahnye. Mesti esok esok kene kaww kaww. Arhh cari nasib. HAHA. Pehh tak sanggup. Mama ckp kat sana pandai jage diri. Yelah saya ni tak pernah tinggal umah sejauh cenggini. 3bulan. Kem pulak tu. Lahai. Lama tuh ! Kau pk aku sanggup?  no.. no.. no.. *tarik muka*
Mama, buleh tak kat sana bawk bear angah, bantal busuk angah? haha. Lau tak boleh memg aku takkan tidur punya ! seriuosly, huargghhh..

Ikhlas,
Eryn.





Tiada ulasan: