hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Dugaan.



Bismillahirahmanirahim,
hai. Yes. Dugaan lagi. hmm. something dah jadi kat both of us. *buat muka sedih*
actually I have no idea for this post, but Im just feelin so sad, I dontknow why
Biy, Asyik gaduh je kita kan sayang. Ish tak boleh jadi ni.. HAHA
aku marah dia. Salah aku. Yelah. Sedih seh penat aku tunggu mesej dari dia sat lagy dia unline lelama. Hanya game. Ulang lagy sekali HANYA GAME? Kate buat keje, aku ye kan ajelah. Ish. geram betul aku. Akhirnya terluah jugak yg dia tention dgn aku. Tu kat fb die tuh. Ermmm. Terkedu. Tergamam. Aku baca status kau mesti kau hilang sabar dgn aku kan?? Sumpha aku nangis. Ya Allah, npe aku down seteruk
cm ni. :'(  Ada komennye. Ayat kau yang aku sedih sgt kau type "biar arhh dyee ,, malas aku nak tgur2" Huarghhhh :'(
Biy,, org takut ni. Takut sgt ! Biy, can i hug you now?? Hurmm See, Silap langkah. Kononye ! kononye nk die pujuk. Tp hampeh. Aty die saket sbb aku. Wathe..?? Biy, jgnlh tipu. biy ckp jela yg biy nk main game. Hurm. And aku? Sepatutnya aku kene memahami dia bukan mendesak dia itu ini. Astaghfirullah al azim eryn.. Apa semua ni? *tunduk muka*
Huh ! Sayang,, cyg malu. Malu dgn biy. Ego nya kami. Ya Allah. Lembutkan hati kami. Jauhkan kami dari perkara negatif dan tak sepatutnya *tadah tangan*
Biy, biy thu tak cyg sayang biy cm selalu selalu cyg pesan. Tolong pegg katakata tu.
Act, Aku beruntung dpt mencintai org sebaik beliau. terima kasih. Aku tahu aku banyak kekurangan tapi dia tetap terima aku seadanya :') aku bersyukur sangat. thanks again :') thanks manje kan aku sayang...KAsih syg kau beri cukup untuk aku. Please jangan share dgn girl lain. Hanya untuk aku boleh? thankss sangat sbb kau faham aku tp aku je kadangkadang tak phm perangai dan perasaan kau. aku sayang kau sangat biy. cukup kau sorang. aku taknak kehilangan kau. thankssss. please tolong aku kekalkan relay kite ni ok. aku harap kau same nak kekalkan relay ni. aku buat yang terbaik untuk kau. sesame doa hubungan ni sampai jinjing pelamin. amin~ Sayang. iloveyou. cyg mintak maaf klau selame kite couple cyg ade buat slh. maafkan okay? jgn marah.lagy, cyg takut :') then, tolong jgn jd budak suke pendam. settle semua masalah sesame. please be mine forever :) yahh, last from me. Me love you so muchh!

Ikhlas,
Eryn





Tiada ulasan: