hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Dia ⚤


 Dear b ♥,
Ya Allah.. tangan dia sakit sebab aku. Tgn dia retak sebab aku. Alahai. Aku risau. Tapi kenapa aku nangis?? Kenapa aku lemah?? Apa semua ni?? Aku mimpi kau Lukman Nul Hakim Bin D.Hady. Asal kau muncul?? Pelik. Nama pun mimpi. HEHE.. Semalam tak mesej langsung dgn dia. Tunggu je. Penat..! Then dgn diri aku yang ntah pape terus marah marah dia. Padahal kau kene musibah. MasyaAllah..Allahuakbar..! :'( Bodohnye aku. Eryn, napa kau tak pikir dulu sebelum marah dia? Napa tak memahami dia? Eryn jangan perangai kau yang lama kau buat hal dlm hubungan baru kau yang nak bina ni eryn.. Jagn pernah eryn ! Jgn hancurkan. Set dlm kepala hotak kau just think about positive for him. Jadikan hubungan ni lebih serius eryn !!! Ambil iktibar segala kekurangan yang kau ada dlm diri kau.
❝Ya Allah bantu kami.. Cukup kami berhubung dgn jarak jauh. Sibukkan diri kami agar masing masing ingat pada Mu. Tetap kanlah hati kami selama yang mungkin. Amin

Btw, mama aku dah tahu aku berkawan dgn Lukman. Akhirnya terbongkar. Tapi mama tetap suruh aku berkawan dgn aiman. Mama.. Angah terseksa sebab dia ma.. Segala nya hancur dgn apa dia buat. Ma, angah tahu mama mule sygkn aiman mcm anak kandung tapi mama angah nk buat mcm mne lagi. Dia tak sudi ma ! Tak pernah nak tahu apa yg angah rasa !!! Ma.. Lukman tu okay apa tolong terima dia, tolong sygi dia.. tolong restu hubungan kami ma. tpi kenapa mama nk kan aiman?? Kalau lah mama tahu apa anga tanggung.. Apa aiman buat kat aku aku tak citer pada mama. Aku senyap. Aiman diamkan diri nak masuk sebulan aku masih gedik nak jwb yang aku masih couple dgn aiman. Sedangkan masa tu hancur semuanya sbb dia pergi..!!! Itu yg aku jawab bila mama and family aku tanya. Mcm orang bodh kan. Memg. Sebab cinta KONONnya. Smpai bila aku nak cm tu?? Mama pernh ckp dgn aku dia mimpikan aiman. Perasaan seorang ibu kan? Dia mahukan terbaik untuk anak dia. Aku tahu saat tu aku lemah kerana lelaki. Aku ambil risiko. Bertindak menanggung  masalah sesorang. Aku tak tahan. Mama rasa apa aku rasa tapi disebabkan aku mula ego.. aku anggap mcm biasa. Tapi hati mama tak tenang. Ya Allah berdosa kah aku ?? aku diamkan diri berahsia masalah aku dari mama?? Sedih. Mama cm tak suke aku berkawan dgn lukman. Sedih sesangat kalau lukman dpt thu semua ni. Tapi takpa, aku harap semua ni akn jdi satu luar biasa. InsyaAllah :')Aku akan pastikan apa yg aku harapkan jadi kenyataan. Bukak mata pada orang di luar sana. Aku akan buat family aku suke dgn dia. Insya Allah. ^^
Arhhh mls aku cte byk. Serius risaukan dia. B, cept sembuh ya. Kita mesej sperti selalu.. Manja dgn awk awk manja dgn sya. Rahsia kita berdua :'P

Lukman Nul Hakim :*

Yang benar,
☛Eryn.☮









Tiada ulasan: