hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

✔5-2-13



Hye mkn popcorn
Pagi ni aku rasa relax je. Baru ni terasa. Ptg nanti mula lah rasa saket kaki lah tulah nilah. Ada function.
Btw, semalam aku kuar dgn eyla. Shoping. Almaklumlah duit dah masyuk. Shoping bende yang pnting saja. Tak membazir sgt pun kot ! HAHA.. Aku beli baju ayah,mama adik2. Then ternampak cincin silver couple. Perhhh. Tertarik.
Nk bli tapi eyla ckp bia Lukman beli kan. Apa lagi terus mesej Lukman merengek nak kan cincin tu. Takdelah asyik coklat toblerone je. Tak verb lah kn? HEHE. Sesekali nak jugak dia romantik. Pyh giler dgn dia ni. Kau tahu apa dia jawab? Bie taknak beli hanya untuk couple. Bie nak wat terus tunang. HAHAH. Laka laka je bie ni. tutup muka
Lama jugak duk belek. Serius berkenan betul
Then, eyla ajak karok kat music bank ue ha. 3jam duk mcm apa. Sore hilang jadinya. Tiba masanya abg farel mesej aku. Dia ue umur 25. Dia ada awek. Dia yg anggap aku adik dia. Nak tanak aku pun panggil lah dia "abg" kan? hehe. You know what? aku duet dgn dia !!!! HAHAHA.. perhh pertama kali aku jd giler mcm tu. Mula mula satu lagu je nak duet dgn dia. Lagu ''Jangan Pisahkan". Eh eh dia mula syokk meyhh dia kata sore dia sesuai duet dgn aku. HAHA. Sengal betul ko ni bang.. Lagu "Baldu biru" etc.
Aku mals nk duet dgn dia. aku nyanyi solo. Eyla cari lagu. Dia tengok aku. Malu segan tahap gebeng. HAHA. Aku dgn muke taktahu malu aku selamber badak je nyanyi dpn dia. Lagu "karma-coklat". Dia senyap senyap rakam. Hangin betol aku. Terus tukar mood. Eyla gelakkan aku tak sudah sudah.

Sebelum kul 3 ue aku g tmpt kje Lukman dgn eyla. Hantar bju untuk adik dia. Bakal akk ipar yg penyayang bwerrkkkkk ! :-P
Dia jwb "bie punya bju mne syg. Tak syg bie letu kan. Bie nak jugak baju 'S' nie." Saja betul dia bgi aku naik merah muka. Aku senyum then kenyit mata kt dia. Geram. Aku jwb "tunggu kita dpt spent time samasama ya" Manja betul. Haishh. Tp Elisa ckp dia tegas biler keje.Tegas seakan sombong. Yke? untunglah kan aku. Kalau dia menggedik nahas dia! Mlm tak mesej dia langsung. Pnt giler. Hrap dia paham. ⚤

Yg ikhlas,
☛eryn.☮

Tiada ulasan: