hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

I give you chance tolong hargai.



Dear b ♥ ,
kerana sayang sanggup beri peluang. Kenapa erk aku ni ? Mmg hati aku cm ni ke pe. Tak pernah serik erk. Bila dah rase serik berulang kali alami. Baru betul betul rasa serik. Aku pun tak phm. Aku beri dia peluang untuk kali ke 2. Tak salahkan? Andai dia berubah.. tapi kalau dia buat perangai cmner?? Hati aku saket tak nanti? HAHA ! ni semua poyo~! Eahh eahh Kalau girl tu ganggu hubungan yang aku dan lukman ni bina bagaimana aku nak atasi? Alahai.. Chill ok chill. Jangan pikir bebukan. Bie, saya takut lah. Saya takut dengan diri saya. Saya takut saya pikir bebukan pada awak. Kerana hal yang awak buat dulu akan dijadikan isu pada hari akan datang. Entahlah. Im not perfect. Lumrah ok lumrah.Saya mahukan hubungan yang serius dan lama ! Boringg asyik sekerat jalan. Tak menarik langsung jalan cerita nya :( Sumpha teramat boring. Jaga hubungan ni bersama saya please. Semalam saya offday saya datang tempat kerja awak. Awak saya dah merengek kat awak cam budak kecik kan semalam? haha.. saya nak kasut stilleto merah tuh dan sejambak bunga berserta coklat toblerone white!!! Tak kira !! First awk dpt gaji saya nk awak bagi present tu pada saya tp sebelum tu tunaikan apa awak nak. Awak blanjer family awak dulu then org kedua iaitu saya oke ? Jgn girl lain ! Sepak terajang saya bagi kunk. Btw, terimekasih untuk semalam. Hampir tak cam muke pakwe saya sorang ni. HAHA.. Dia buat rambut. Cun Encem Cantik Comil Sweet semua ada pada kau. Hamboii kemain lgy. Sengalnye kau ! >,<
Naseb dia tak buat rambut ala nano ue hah. Laka Laka lah awak ni b. Semalam dia call aku tengah syok syok borak then keluar satu bunyik. Dia kentot !! HAHA.. tak reti nak cover b ni kan? tak senonoh tol. Amekkau. Setengah jam aku duk gelakkan dia. Buat lawak lagy. Kalau depan aku ni mahunye tangan aku hinggap kat muke dia. Dengan cara yang manja ok. HEHE.. Soal ex dia, aku dah pun jumpe. Aku slowtalk dgn dia. Aku cakap "Antara awak dgn man dah takdepape. Hanya dia saya punye sekrang. Dulu awak tingglkan dia sebb awak curang. Saya taknak berdendam. Saya nak jaga dia. Awak tak perlu susahkn diri awak jadi org ketiga." Mulamula nak jumpa takut jugak. Selawat bebanyak. Mona temankan. Entah mana entah datang nya kekuatan aku dapat atasi dengan girl tu. Boleh tahan girl tu. Dlm enfon kemain lagi. Guna bhasa kesat lagi. Serius tak tipu timbul rasa sebersalah bila lihat riak dari wajah girl tu. Girl tu bengang agaknya. Ya Allah.. naseb aku ckp dgn dia "kalau awak nak berkawan dgn Lukman saya tak kisah, saya tak halang pun. Tapi kene ingat dia saya punye sejak 10/11/12. Berkawan berpada pada lah. Saya cube memhami perasaan awak tp awak kne jugak hati perasaan saya. Saya awek die" then dia terus nangis. Lagi lah buat aku sebesalah tahap duduk tak tentu arah. Dia jawb "terimaksih. Saya cube lupekan dia demi kebahagiaan awak dgn Lukman,terimakasih dgn perjumpaan ni,". Naseb baik dia boleh bawak bincang. Aku paham perasaan dia. Kalau aku ditempat dia mungkin susah. Tp susah lagi ditempat aku. Manalah tahu kan tup tup dia tipu. Aku cuba buat terbaik. Harap tiada perselisihan faham. Harap hati dia tidak timbul rasa iri hati atas hubungan aku dan lukman yg baru nk bangun. Nampak gayanya masalah aku mcm nak settle je. Alhamdulillah. Onemorethink, antara aku dgn Aiman hanya kawan. Dia nak. Dia bagi mesej jgn mengharap pape pada dia. Kecewe siket masa tu. Tktahu. Sejak contact dia sedikit sebanyak meghrap kat dia, tapi nth. Susah nk tafsir sendri lah. Sgt menyukarkan. Dia tetp cenggitu. Tak berubah. Nape dia tak pernah nak pahm. Arhh lantak lah. Lupekan tu je mampu usaha kan. Kih3. :-/

Semalam jenjalan dgn mona, dia teman aku jumpe lukman, buat surat resign, karoke, spent time dgn dia lebih je. Untung kau kan Pakwe aku blanje kau makan ! Kau melantak lebihh siakk kt mcd. Kalah awek dia kat sini.. haha. Amcam encem tak pakwe aku. Kau gedik ea cakap kau nak usya pakwe aku ! Tibai ko kunk. Tempat keje lukman tahu siakk aku cple dgn dia. Termasuk kawn sekolah aku. haha najiha ali, elissa. Malu giler. >,< B, terimekasih lanje kite dgn kwn kite mencekikk. Lain hari kite hang berdua. Kite tak ajak mona tu lagi. Cian awak tak dpt nak manja manja dgn saya kn? hehe :-P
Dhlah. nk out. Nk text Musyie tu ha. Love you b. Muahhh Muahhh *Lekat kat pipi*
semoga hari hari kita indah ya sayang :-) Amin.

yang benar,
eryn.








Tiada ulasan: