hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Sebuah kehidupan







Helo *flyingkiss*
Perhh dah berhabokk dah bukukisahhatiaku ni kan >,<
bytheway, Hari nie 6-12-12 dimana aku sudah tamat menjadi student di sekolah . Soal exam tadi notbad lah tapi soalan agak mencabar daya ingatanku. Cewaahh ! *garukepala*
Bila paper exam diambil tadi perkataan aku sebut ialah "Alhamdulillah" then barulah teriak "Horewyy..!"
(Dalam dewan) Pandang kanan duk meng-horey, Pandang kiri alahai ternampak Ex aku but secara tibetibe hati macam nak nangis. Terlalu cepat nak tinggalkan memory kat sekolah tuh. Tapi mata cepatcepat pandang najib kawan paling standart clever. Ngee~
Then, orang belakang panggil , ohh yeah Chua Joe Lin maa , Dak cine yang amek paper tadi , tak ramai pun cine yang amik. Dia cakap "ajerin , yes sudah habis" . Aku mampu tersenyum. Dalam hati takde sapa yang paham. Tak mengapa, Allah sentiasa ada duk perhatikan kita walau dimana rite? :')
(Keluardewan) Menggigil tubuh ni taktahu kenapa, Mungkin tiba masanya aku dengan kehidupan baruku. Aku senyum lebar dgn dak kelas aku. Ya Allah bahagianya dieorang. Semoge dieorang dapt capai cita-citanya. AMIN.

Ok now, aku duk pikirkan hari esok, esok 7-12-12. Kau tahu tak tue hari jadi Ex aku "Muhammad Aiman Zamir". Rindu kau yang teramat tapi kau dah ada orang baru, hati nie mendesak ingin kan kau tapi dia jauh lebih baik dari aku. Aku mampu doakan kebahagian kau dari sini. Itu yang PASTI (!)
Aku teringin nak celebrate dengan dia. Share masalah dengan dia, tapi kali ni tak diberi peluang lagi
sekali. Ok takpe disini perlukan kesabarn dan tabah rite?  Dapatkah kau dengan aku bersatu semula?? *lapairmata* ohh yeah , Ya Allah apa aku duk pikirkan nie*tepukdahi*
Tapi yang pasti hati ni belum terima sesiapa selepas kau pergi tinggalkan hati ni menangis kerana kecewa yang teramat (!) Adakah kau begitu? tidakkan.. Ya, aku tahu. Aku tak mintak jatuh hati dengan kau. Perasaan ini datang tanpa diduga macam sebelum ni aku kata kat kau. Aku takkan mencari kau lagi sekali sebab aku dah penat mencari diri kau tapi gagal. Kalaulah kau tahu,,,,,? :')
Dan aku cari rupanya aku mencari jawapan yang teramat pedih hati ni nak terima bukan cari diri kau, Jawapannya kau sudah berpunya. Soooo easy rite? Itulah lelaki :'D
Sue Aldama's si cantik si panas kau jagalah dia dengan penuh kasih sayang, kau jagalah hati dia. Jangan pernah kecewakan dia. Dia manja. Mungkin kau dapat tahu cara nak manja kan diri dia bukan mcm aku sering aje sakitkan hati dia. Aku cume tegas dalam hubungan untuk hubungan yang lebih baik tapi cara aku tak menarik hati dia. Takpelah berilah ruang hati dia tuk menyayangi insan seperti kau. Aku takkan ganggu kebahagian kau sebab aku mahukan dia hidup bahagia. Seriously, hati ni tak pernah berhenti menyayangi dia even tu semua hanyalah mimpi tuk dapatkan dia. Dan aku takpernah membenci diri kau wahai MrFirstLove. Aku dah cuba tapi setiap katakata aku lemparkan untuk membenci kau aku rasa perit. Jiwa aku tak tenang dan akhirnya tangisan yang muncul.
Kau wahai ex ku sayang, Ubah lah diri kau jika kau mahukan pasangan yang terbaik. Kau pahamkan maksud aku? Takpe lah oneday kau pasti paham apa yang ingin aku katakan. Lelaki yang harus lebih berperanan. Bak kata orang tua didalam perkahwinan "lelaki lebih banyak kewajipannya berbanding wanita"
so, kau pikirlah. Goodluck *senyum*


Aku disini memerlukan masa tuk terima apa yang sudah berlaku , familyku, friendku kau terbaik untuk aku. Kau sentiasa sokong even terlalu berat untuk aku tapi dengan segala nasihat waktu ni harus aku gunakan sebaik mungkin demi kebahagiaanku jugak. Ingat apa yang berlaku ada hikmah. Semakin berat ujian yang diberi semakin kita mengasah ketabahan hati. Espiyeemm aku sudah tamat pikir nak cari job Hehe *kenyitmata* tapi bile dah job nanti semestinya dah malas nak sambung belajar rite? oke now, ngah duk pikir apa yang tindakan perlu laku kan. Ok sampai disini je. Ada masa nanti InsyaAllah aku akan update itupun jika umurku panjang. Hehe

Yang ikhlas,
Erin

Tiada ulasan: