hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Bila status single kembali , , ,

single i ♥ it
 ✔Newlife


Maafkan aku sebab aku block Fb kau, sebab apa? sebab kau dah ada girl baru. Lebih baik aku undur diri rite? Girl tu cantik. Sue aldama's rite? cumil sangat sesuai untuk kau. Sweet :') kau kacak dia cantik soo good in ure life.

Ok, taknak sedih sedih lagi, yang penting hati ni makin hari makin hilang perasaan aku pada kau. Jangan tanya aku kenapa ! Tanya diri kau. Aku jamin diri aku aku akn bahagia tanpa kau sedangkan kau pun dah bahgia :') *kesatairmata*. Now, aku benci tengok #BINTANG# why? aku mesti teringat kat kau dgn kau yang dulu sweetalker :) Welldonesayang :-D

So,point kt sini  aku nak gitahu disini aku ramai kawan perempuan + lelaki sejak aku putus dengan kau. Now, life aku dipenuhi ramai kawankwan yg selalu beri aku sokongan. betul ckp budak ni selayaknye aku tak kan diberi peluang keal dengan kau. Sakit hati wehh. Bahagia sangat hidup aku sebb dah takde lagi dah orang nak kongkong life aku kecuali family aku lah kan. Kalau lah aku dulu tak rasa kebahagiaan ni?alangkah nikmatnye kan.. Takde lahh aku nak menangis cam apa kan untuk kau?! Hahah.Cuma aku mintak "JANGAN PERNAH HADIR dalam kehidupan aku semula dan aku BERHARAP kau dan aku tiada jodoh :)
for My sweeet darling Lukman Nul Hakim :) cewahh hehe aku sayang kau lah mokk ♥ 

dan kawan baik aku Am nama dia Abd hamid but i call him Am sweet kn gendut? Dia kawan lama aku. Masa form 1 aku benci dgn budak gendut tuh auw sebab apa? sebab dia suke sangat buli aku, duk jeling aku. Aku ni kan manja ! euuww. Hahaha but now, dia contact aku balik. Yepii~ Sungguh baikkah dia? :-D
Dia simpan lagi number aku woyy ! hahaha awesome bebeh.Sayang kau gax.


to my EX : kau pergi tanpa alasan kalau ditemukan semula alasan tu jugak aku beri :-P

Ikhlas,
Erin.

Tiada ulasan: