hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Apakah ??? =,='







Hi peeps ! *lambaitangan*
Semalam aku sempat sent message wish bufday dia *bekasku sayang*
Alhamdullilah dia balas jugak dia jawab "thank you" pahamkan? hurm oke letu kan nak jugak dia membalas nye , serius aku ckp aku nangis knape ntah then aku merepek smpai terlelap bangunbangun mata bengkak , sebab nangis malam semalam Hehe
Ya Allah lindungilah dia dimana dia berada , bahagiakanlah hidupnya bersama orang dia sayang , Amin.
Kau. Aku rindu kau. Aku taknak kat kau lagi tapi aku perlukan kau. Masih baru untuk aku takpelah. Ahh , cepatnya masa berlalu ,

"wahai hati , janganlah sedih , jangan lah mintak bukanbukan, PLEASE !"

Susahnya nk buka hati nie untuk orang baru. Kau tahu tak cinta kau kat hati ni terlalu besar, hamiklah hati kau ni, aku nak hati aku balik. Aku taknak jaga hati kau lagi , aku nak jaga hati lukman tapi hati kau kedekut tak bagi ruang untuk hati lukman :-(


 *Kanan-TTM aku*
"Dear Lukman, saya mintak maaf . Kita samasama mengenali hati masingmasing , macam awak katakan awak sabar dengan karenah saya saya akan sabar dengan karenah awak :-* "


M i s h i n g Y o u   m a n. :-D




 ✘ FN        ✘BF     ✔ TTM


Lukman Nul Hakim
sweetseventeen
Ex-sekolah Teknik Melaka Tengah
Single
His like my Superhero


Fake relay with Airien diera *takeanote*

PS:Semoga ia menjadi impian.. Kami taknak couple nak terus kahwin Hehehe :-P






Tiada ulasan: