hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Pertama kali



Hai *malumalu*
12.12.12
Cantik kan ? hehe Lukman cakap "ILOVEYOU" hehe :-P
btw, bukan tu sebab nk kecoh kat sini , hari dimana aku temuduga cari kerja, sebelum tu cari kerja beramairamai dengan dayang dayang aku cewahh iaitu eyla , mona , fazira. Then baru lah cari kat hotel hotel berdekatan manalah tahu dapat kan? hehe syukur alhamdulillah aku dapat kerja di Hotel pelangi bahagian cashier di cafe nye. Pertama kali buat aku ! serius !
13.12.12
Aku masuk kerja , g kul 9am-5pm. semua pandang aku termasuk staf atasan, hehe. Abang abang akak akak kawan sebaya semua baik dgn aku , byk tunjuk ajar walaupun byk sgt aku buat kesalahan. hehe Kat situ dah macam family aku rasa, kak ana, kak nad , kak zana abg ery , syafiq , reman , kethaan ,azeq sgt sporting habes ! Chik Ros manager yang baik ! syukur alhamdulilah aku jumpe orang sebaik dia walaupun dia cerewet ! :-P
14.12.12 -15.12.12
G kul 9am-5pm. Aku teramat bosan sebab ade function and event yang teramat sibuk aku kat situ . take order pun byk yg salah. hurmm
16.12.12
G kul 9am-5pm. Lukman ajak jumpa at wetex tapi masa tuh fon simpan dalam beg, sibuk lah mana nak perasan fon pun sikit pun tak tengok ! sedih oke sedih !! :-(
Tengok fon ada 24 miss called dari dia ! sayang sory oke? tak sengaja. Ajak mesej dia majuk sebab dia malas. haha sweet ! dia kata geram dengan aku ! apa apa jela sayang ;-)
tapi , dia cuma gtau aku yang dia nak main snooker dengan kawan dia aku cakap ''jgn nakal" dia jawab "takpun main snooker je tak nakal" harap harap dia tak curang Hehe.
17.12.12
G kul 7am-3pm. Erm syafiq manja dengan aku. Kerja berat berat dia buat sebab dia yang nak sangat ! hehe
*mati aku kalau lukman dapat tahu* HAHA ! Tapi serius aku kata kan aku tak de niat nak curang , syafiq yang baik dengan aku. HAHA ! lagipun aku anggap dia kawan , aku ni dah takde lagi dah nak jelus membabi buta ! nama pun couple bukannya kahwen . PEACE (Y)
aku tak mintak pun and aku tak amik kesempatan ouke !!!
18.12.12
G kul 3pm-11pm. Awal awal kene migrain Mintak mc tapi tak jadi HAHA ! sekarang dah ouke dah. Pagi tadi dia kejut aku
 "Sayang bangun solat subuh" how sweet nye dia >,< hehe

ouke lah sampai disini jerk aku story kisah aku di Hotel Pelangi. Kalau dulu cerita soal sekolah sekarang tidak lagi . Hidup permulaan yang baru , bf baru , scandal baru HAHAH ! ♥ *hempukk kat dinding*

Yang ikhlas,
Erin

 


Tiada ulasan: