hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

HEBAT cinta itu =..=''



Hai (lenganglengook)
HAHA ! bru nak update. Btw, ni soal si Mr musyie musyie sama watak dengan MrfirstLove :-/
you know what? dia tu buat aku pelik kadang-kadang, ade somtime dia buat bende yang sama ap yang ex aku buat, serius aku cakap cara dia sometime diri aku semacam sedang bercouple dgn aiman ! Sedih ok sedih. :'(
kenapa life aku dibelenggu macam ni sampai aku terbawa bawa yg diri aku hanya milik aiman bukan si musyie tu haa. Mr musyie musyie adakah saya berlaku kejam pada awak? ermm saya mintak maaf saya simpan apa yang saya rasa selama nie. Aiman, hebatnya cinta kau ni dlm hati ni. Tak mungkin aku sayangkan hak milik orang yg sekaum ku. Aku yakin Sue aldama kau akan kecewe sebb aku cinta kan hak nya tapi aku kat sini tak mampu nak berbuat apa apa. Aku penat! Tapi tak megapa, aku akan berusaha cinta kau akan pudar sedikit demi sedikit. Amin insya Allah. Mr musyie,Saya sendiri pun tak faham apatah lagi nk beri awak paham. Dia update status dia
"dahh kawenn anak akuu kne pggil akuu MAN .. anak aku prtme name WOI .. kedua OIII .. ketiga HEYY ... haaa bwu sedap"

aku ingt kau lah muhd aiman zamir ! kau ingat lagi tak waktu kita msej kita ada ckp soal anak semua? kau manja dgn aku aku manja dgn kau. bhagia nye kite waktu tu smpi tak ingt prg lain disekeliling :') sumpah aku rindu saat tu aku dgn kau. Tapi aku sekrg dgn Muhd Lukman nul hakim tapi jiwe aku sekrg bersama kau bukan dia. Serius aku tak leh nak tipu perasaan ni. :') hehehe *lapairmata*

but now, aku ada si musyie tu dan kau pulak ade sue aldama kau. kita terpisah. Kau ingat aku pernah cakap kat kau "berharap kita terputus lau takde jodoh terpisah berakhir dgn kebahgiaan" dan kau jawab "tak mungkin kebahagiaan kita dpt lau dah putus pasti ada kesakitan" ingt lagi?? ha ni lah sedang berlaku. Masin betul mulut aku kan? termakbul pulak. Now, kau aku masing masing ada sendiri punya. Ya Allah kau maha Kuasa. Allahuakbar ~!

Now, sembang soal musyie lak, dia nak g melaka dgn kawan lama dia. Campur laki perempuan. Sedih risau semua ada tapi aku trust dia.harap dia tak sia sia kan Amin~  >,<
Jelus atau lebih difahamkan cemburu buta aku akn elak kan. tak nak berbuah dua kali. haha 
segala kekurangan  aku aku baiki tapi disisi Lukman Nul hakim bukan yang dulu. Hehe
dan aku ada kerja masuk kul 3 ptg- 11 mlm. dan si musyie gerak g melaka kul 3ptg-11mlm. Act, aku and dia jarang mesej. bukan apa nk elak drpada bergaduh. bukan aku tak sayang dia tapi biarlah hidup macam ni rite? lau sellu mesej dh selalu bergduh. haa tu yg aku taknak tuh. :-)
ok lah smpi sini je lah, Bye.

To: Lukman Nul Hakim
- bby, sayang bie- *lentokkatbahuawak* :-P

Yang ikhlas,
Erin.

 

Tiada ulasan: