hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Kebodohan apakah ini? ツ




Eahh bodo ey kau? hamikk kau tanpa beri salam aku kat sini, Erm hai. cont, kau pahal ko? dah terang terang ni blogger aku yang kau p buka asal???  so, disini suka hati aku lah kan nak buat apa, aku owner kat sini. sukahati aku nk mention kan ape pun? nak buat apa pun kan? kalau ko tak suke g BERAMBUS ! wtf ! =..=' silakan lah sayang..
Aku tak suruh kau membaca kisah hidup aku kat sini lah sial,, see hati kau sakit rite? PADAN MUKE ! haha. Kalau ko baca pun kau buat taktahu kan buleh rite? HAHA ! bukan ko sorang dlm seribu orang kat sini :-)
kisah pulakk aku kan??? eee menyirap giler aku dgn kau. Rasa nk pijak pijak jer. HAHA ! Apa apa jelah. Terimakasih ye dengan semuanya. Hal peribadi kau dgn dia aku tak tahu apa apa. hahahaha ! Aku org luar. hak hak hak. Cun ayat kau kat facebook. oke letu. deal rite? hehe
Nasib lahh someone gitau aku tapi aku baca aku tak rasa sakit hati pun wakk kita rasa ia satu bahan yg sgt lawak untuk kita. Kenapa erk?? tak dpt nk ditafsirkan.>,<

Kau. Asal kau? aku mengharap kau dpt bhagia kn dia lebih dari aku ler siakk. Musnah harapanku disini~Lalala~
Ouhh mungkin orang lain pulak kot dpt jaga dia. Mungkin. InsyaAllah Amin.
*angkat tangan doakan bebaik untuk dia*

Dahlah malas aku nk gegaduh ni. Wang masa aku jer. Kau mula kan dari awal. Aku balas but now kau teruskan aku malas nk balas. Lukman pesan "sesekali kita harus berbuatjahat tapi kalau diteruskan jgn layankan aje anggap tu satu gurauan" hehe :-)
Ok lps ni, kau nk update ape pun sekalipun S I L A K A N ツ 
Simpati lah kat kau. Awak memang the best.

PS; Maaf ya dunia and akhirat. Saya tak cari pasal dgn awak  disebabkn awk buat tahi dgn saya pada awalnye ha apa saya patut buat erk? tak kan senyap mcm org bodo and semua tuding jari kat saya sorang. Maaf ye, kite bukn mcm tu ye wak. Kita stop disni saja ouke sayang? MAAF. Bye Assalamualaikum cik adek...

To: Budak sangat cantik 

Yang ikhlas,
Erin

Tiada ulasan: