hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

aku sayangkan kau,tapi aku cinta dia.




Hai , *pegangpenyapu*
Selamat Pagi , awal awal aku bangun pagi tak masuk kerja sebab aku dah mintak cuti , my reason "Ada hal family" tapi last last tak jadi haa apa lagi duk jela kat rumah ni haa. So, saat saat ni spent time dengan diari aku je ni. Tak sangka aku :'(
dah nk masuk 2013 , hehe poyo je ayat. HAHA ! btw , si ex musyie im aku dia kata dia sayangkan si musyie. You know what hati yg dah mula sayangkan at mamat tuh mula sakit , Aku taktahu nk buat apa. Aku simpati kat ex dia sebab dia terlalu rindukan si musyie masih mengharap seakan aku berlaku kejam tapi aku kat sini perlukan musyie , musyie perlu aku kata nya >,<
Nape kalau aku couple je aku jadi mangsa keadaan sehhh . Babi betul lahh. Then mika ckp aku rampas musyie dari dia?? Double what?? ehh kau , kau yang curang kau byk laki kau simpan , aku jugak dipersalahkan???? ermm aku tak pernah dan tak suke rampas hak orang. Phm?? Klau kau dah betul betul syg kn musyie kau try amik dia dari aku? Klau u all cont, aku redha je lah. Klu tak kau jgn nk menyalahkan aku terus dan jgn jadikan aku mangsa Aku taknak lagi lah !! Bodoe ! :'(
Musyie taktahu hal ni pun, aku taknak bila aku ngadu hubungan kami retak. Cukuplah Hubungan sebelum sebelum ni aku gagal. Aku nk cerita kat sapa lagi? :'(
Dekat mama? tak mungkin, aku taknak. Bukan apa, aku belum sedia lagi. Dulu aku sedia tapi gagal nk pertahan kn. Last last aku kecewa menanggung kesedihan. Erm soal tu sampai sekrang taktahu sapa yg salah. Tapi pendapat dan setahu aku Dia yg salah ! Dia yang tingglkan aku ! Dia start nyepi kan diri. Alih alih dah couple. Ohh patutlah aku couple dgn dia dia tak abes abes mintak putus, sebab apa aku kata cam tu sebab dulu dia pernah jugak dia kata ada girl lain tapi aku nakkan bukti tak pulak tunjuk. Ha baru aku paham setelah apa aku cuba ungkaikan dlm hotak aku ni. Naseblah apa yang aku paham ni. Dia tak pernah dtg kat aku and jelaskan semua kat aku, setelah penat aku menunggu !!!!! Aku bencikan dia hanya atas mulut tapi hati ni em teett ! susah nk jawab. So semuanya salah dia ! HAHA ! Muhd Aiman Zamir bin Ariffin sampai hati kau sekejam macam tuh :'/ Sedih tahap melampau.
Haa start tu aku tak nak mama and family aku tahu siapa "Lukman" aku sekarang. Tapi sejujurnya, aku takde lah sekejam mcm tuh kn, aku terus terang jugak at mama yg aku sedang berkawan dengan hamba Allah tanpa siapa orangnya. Mama paham tak agak2??? Erm terpulanglah.Janji aku tak wat dia risau. Lebih difahamkan aku belum bersedia apa apa. Aku tak menjanjikan apa apa. Aku masih cinta kn Muhd Aiman Zamir but dia tak pernah nak tahu. Dia tak pernah cari aku. Dia dah ada pengganti. Mungkin.
Semoga kau bahagia :')
okay lari dari tajuk lak, HEHE.
apa patut aku buat? aku sayangkan musyie tapi atas sebab relay apa? ha tu aku tak pasti. Tapi sampai biler aku nk tahan ex dia merayu kat aku nk at si musyie tu wehh, bertubitubi aku dpt mesej dari dia berharap aku lepaskan musyie. Aku tak pernah couple seh dgn musyie serius tak tapi hubungan aku hanya kawan. Kata dia tak perlu bercouple cukup hanya berkawan di awal peringkat. Erm phm tak??Aku pun takthu status aku apa. Hehe. Yang pasti aku setia kat dia dia setia kat aku. Tu je aku tahu. HAHA! tu sebab jarang bergaduh, Buat masa ni belum sampai gaduh besar. Haha. :'D
Aku dengan musyie Teman tapi mesra je. :-) Kami taknak relay kami hanya ats nama couple je. Kami enjoy saja :')
Fuhhh lega sikit bila kecahh kat sini. Hati rasa tenang mcm aku cerita kat seseorang yg dpt dgr masalah aku. Hehe. Ni lah rutin harian aku. Pendam dlm hati and hembus kat sini. Umpama kentut tahan and keluar kat dlm bilik air je. Dengan penuh hormat rite?  HEHE
 Boring sehh duk umah ! Waktu keje mcm ni aku mungkin ambil order dari guest :-P
Semalam ada event, fulamak enset sikit pun tak touch. Balik rumah dah terbongkang. Apa dehal enset bukan sapa aku mesej. Kalau musyie text haa time tu bunyi berdering kalau tak bunyi cengkerik yang bunyi HAHAHA ! krikkrikkrik~
mcm tak guner encet pun ada jugak. HAHA !

New story.
26.12.2012 -Ptg-
Temujanji dengan ,,,,,? ^^ SSsstt ! *zip mulut*
Ngada dia ni tohh, belum sedia lagi. Dah snap. HAHA !
Aku: Sayangg,, *kecepekk !* kan dah kne babab tuh. Geram. *paling muka*
Dia: Ketawa berdekah dekah. *wat muka* 
Aku: *pandang boy lain lalu lalang                 
Dia: *tunduk muka* merajuk !              

Manja dohh dia niee , serupa mcm ex aku. Kn? Ermm..      

Be4 that, aku mintk izin nk jumpe kwn kt mama, Along yg hantar kn kt tnjung. Lps blik dari wetworld kt BP. terimekasih dengan hari dimana awak buat lawak iaitu hari kegembiraan saya. Malu saya. :-P
Huarghh cm nk nangis :') Gembira sgt wak, ditambah angin tiuptiup sepoi, haa rasa mcm awak sorang je romantik at dunia ni *lompatgembira*

-Pagi- (keluar dgn family) Lokasi: Wetworld BP


 Ada lagi pic aku dgn dia tapi mls nk upload. HAHA. Takut takut ada lax yg tersangkut antara kami berdua. HAK HAK HAK ! Privacy siket lahh kan. Buat new memory in my life~

Yang ikhlas,
Erin.





Tiada ulasan: