hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Akhirnya aku lepaskan,



Baca tajuk nye ! Akhirnya aku lepaskn.. Aku menyepikan diri untuk ex dia. Awak, sorry to say ye. Bukan saya nk berlaku kejam tapi kalau awak ditempat saya awk akn merasa diri awk berlaku kejam pada org yg menyayangi awk. 1 years 2 month rite? Lama tuh, Byk kenangan awk dgn dia tapi sayang hanya dia buat kesilapan sedikit awk terus membenci dia, tapi sekrg kata nya dia berubah untuk awk. Tak salah kan saya beri peluang untuk dia bahagia kan awk sekali lagi?? Kita bukan dlm hubungan yang serius, Mama saya tak kenal awak, nanti awak rasa diri awk terpinggir mcm mana? So,Tkade ap yang mustahil wakk..And you , Sakit betul hati aku. Segala kata cacian yang telah kau berikan membuatku rasa K O S O N G..  cukup kau hantar mesej segala bagai semata mata nakkan aku bagi balik hak kau? Hakk haktuihh lah. Boleh.. dgn satu syarat jgn kecewekan dia, kalau tidakk dia aku rampas ! uhuh. HHAHA ! Dia manja siakk serius aku suka orang macam tu, ntung kau dari dulu tapi kenapa kau lepaskan then kau curang. Ye mungkin aku dgr sebelah pihak kot tu sebab aku menyalahkan kau terus, but semua bende leh settle dgn baikkan? Tak perlu lah gaduh. Aku pun sama. Ye aku ngaku kadang kadang aku ni cm budak budak HAHA. Itu nak ini nak, haha tapi sampai biler aku nk hidup macam tu?? sekejap jer wehh. Betul ckp kau minahh, takde sapa yang perfect dah tu kau nk ckp aku perfect bagai lah ye? eeeuuww~ Lalalala~
Dahlah malas aku nak layan orang cenggini. Sedih aku melayannya. Macam macam karenah. Serius, rasa rindu pulok. Rasa bosan tak buli musyie hari ni,  Takpelah sekejap tu, lama lama hilang jugok kn? He's not my first love, Cinta pertama aku adalah.....? teett. Ha yang tu betul2 aku tak dpat nak lupekan. Mcm aku kene jampi siakk. Ohh cinta.. amat merumitkan dlm hidup aku lah.. Bongookk semua ni. Pikir pikir balik aku nak bahagia mesti ade je halangan. Adui. Naseb belum couple tak ker sakit jiwe ini HAHA ! Takpe3. Sabar erin sabar. So, minahh jgn sukahati kau nk ckp aku apa. Kau tahu siapa aku? HAHA ! Kebabian kau disitu terselah kwn :-)
See ! marah aku dah naik dah ni,
Jgn cari aku lagi please, kau tawan lah hati musyie tu balik. Ups, tiada panggilan musyie lagi lepas ni :')
Kau tawanlah hati Muhd Lukman Nul Hakim. Aku tak pernah tipu aku dgn dia couple, tapi kalau dia ckp aku and dia couple naseb kau lah.. Aku nk buat apa lagi??? haa renung renung kn dan selamat berfikir. HAHA !

Ikhlas ,
Erin.


Tiada ulasan: