hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

any problem? HAHA !



Hai , *mkn jagung*
Hari ni mcm mcm berlaku , Tadi ada kes sorang cina ni mungkin tak betul agaknya , dia dtg cafe hotel aku , then aku pergi lah take order untuk breakfirst , memg menyirap gila aku dgn dia lagi 10 minit jejak pukul 11 baru nk order set breakfirst , apa kau pikir hotel atok moyang kau ?! Haish , Ok saat tu sabar lagi then tunggu dia makan pikir dah habes rupanya dia tambah lagi set untuk makan lunch, Halamakk dlm hati *Sial betul apek ni* HAHA ! Dah lah aku dah punch bil dia. Geram dohh aku dgn dia, so nk taknak aku pergi lah amek order dia kan. Ha pada masa tu aku dah rasa lain macam and tak kene dgn apek ni , sikit sikit kluar , tahu lah ada panggilan but its ok lah kalau bercakap dlm cafe tuh , alahai ,, then 3.. 4.. kali dia keluar dlm hati *ee takleh jadi ni , apahal lah* You know what ? aku tengah potong buah untuk function ptg nanti dia kelauar bawak steak knive cafe punya then cungkil satu buah kereta ni , aku pelik lah. Betul ke apa aku nampak ni , ha pe lagi tengah duk berfikir terhiris jari, wow sedap >,< HAHA ! kau tahu apa aku nampak ?? apek tuh tiba tiba baling batu punyalah besar kat cermin kereta dia. Serius terkejut aku then dgn suara kejutan aku tulah semua orang terkejut. HEHE..
Ehh betul ke tak betul apek ni,  tak cukup cermin tepi cermin depan and belakang dia kerja kan. Ya Allah apa sedang berlaku ni, Rupa rupa nya apek tu ada masalah peribadi , Yg tu bukan kereta dia tpi kreta tunang kwn dia. selidik punya selidik , Semalam dia gaduh dgn customer lagi sorang at dlm bilik . Siap bawak pistol . Bapak aiiiiiyy abg kawasan tu bro.. HAHA!
 Dia tak puas hati dia jahanam kereta kawan dia , Apek , lu buat itu lu pikir lu lepas ka? Aku diam aku tak masuk campur padahal aku tahu apa yang dah berlaku cuma aku malas nk masuk campur. Ada sorang uncle ni nmpk biarlah dia jadi saksi pun. Now, dah jadi  kes polis >,<
Kesian betul. Ha lupa nk gtau apa sebab dia gaduh? sebab apek yang cm tak betul ni pinjam ah long. Kau tahu kan ahlong mcm ner? Family apek tu diganggu dgn ah long and orang suruhan ah long. Salah kau jugak, byk2 bank at malaysia ni ah long jugak kau pinjam skrg kau marahkan pada sape?? kalau aku lah kan , biarlah aku susah sedikit asalkan nyawa tak melayang . Sapa sapa yang ternampak kereta "WIRA" berwarna "MERAH" tu lh kereta nya. :-)


Then balik kerja aku balik dengan syafiq , HAHA ! Malu dohh , Sapa yang ternampak jgn salah sangka kami tak couple okay !!! Mintak lukman ambik hurmm nk dail number dia pun aku pikir 3.. 4.. kali , biarlah..



Hari ni jugak duit masyukkk :-P HAHAH!


31.12.2012.
Ex aku text aku , pikir sapa . hurm sumpah dpt mesej dia jantung aku berdegup sgt sgt sgt kencang.  Serius tak tenang ! seleps dpt mesej dari dia leh pulak pinggan pecah. BABI betul lah. *babi jugak dipersalahkan* HAHA ! Naseb tak byk pinggan yg pecah kalu tak tak masal masal kene ganti . MAsa tu kat banquet ada function. Dah selesai aku g tandas sat , meleh air mata aku tenung tepat ayat tu. Mcm org akal pun ada. Tapi takpe, dia mesej untuk meminta maaf. Berniat baik :') Maaf kau aku leh terima tapi pemergian kau aku takleh terima. Serius tak buleh. Tapi apa yang patut aku buat aku diam kan aje lah. Kalau kau tahu,, hidup aku sekarang.. ermm.:'( *masuk bilik*  ye aku tahu hidup kau jauh lebih bahagia , aku respect kau cuz mudah kau lupekan aku. Tak macam kau janji kan dulu. Takpelah. Bukan aku nak menagih janji tapi bagi aku ia semua hanyalah alasan..kalau kau sayang aku kau tak kan tinggalkan aku ! kau tak kan buat aku cm ni ! kau takkan buat aku sedih , kau takkan beri aku harapan yg tinggi :'( segala galanya kau buat then hati ni terus menyayangi kau dan tetap ada disini. Erm , mungkin aku pernah tipu kau ,dan kau pernah tipu aku. Abaikan jela. Bukan itu aku nk kata tapi aku sampai sekrang aku pelik. Knp kau bagitahu mama yang kau cemburu. Apakah abg aku punca segalanya? Hey , abg tu sorang je aku ada. Umpama abg kandung aku. Kau marah kan aku sampai kau update status bagai. Macam aku bersalah je, haishh sabar jela. Kalau kau tak beri sekalipun kau boleh jwb "no" bukan "yes!!!" Then aku balik kau off fon, tgok kat facebook kau patahkan sim. Kau kecewe aku seribu kali lebih kecewa tahu tak ! :'/ Kau buat aku tertanya tanya dan hidup dipenuhi pelbagai persoalan. Selang berapa hari aku buat fake relay dgn Lukman. Serius ak sengaja sbb nak tengok kau pedulikan aku ke tidak. Apa slh aku? Kau tetap abaikan. Takpe aku masih menunggu. Then tiba masanya kau couple dgn "sue aldama's" serius tak terpikir langsung. Yang paling aku meyirap gila, sue aldama's kau leh pulak nyibuk update status perlekehkan aku. Babi ! Aku tak wat hal langsung. Aku dapat tahu aku remove dia. Ye aku ngaku. Lama lama dia makin syok tulis ha apa lagi aku takleh kawal diri aku dohh aku buat lah apa aku suka yang tak pikirkan hati org lain. Aku ngaku~ Tiba masanya aku mimpikan kau 3 kali berturut turut. Dlm mimpi tu kau ada ckp "kalau sygkan seseorang kita kene lepskan kabahagiaan org yg kita sayang" Aku rindu kau .. ! Start tu aku redha yang sue aldama's mampu membahagiakan kau bukan aku. Sue aldama's tetap update status, hati perempuan mana yang tak terseksa? kau dah amik kebahagiaan dia then kau lagi nk tmbah kesedihan dia yg dia tanggung. Ha yg tu lah aku rasa. Aku diam. Aku tak byk bunyi. Lagi perit aku tak pernah cerita kat sapa sapa aku tanggung sorangsorang. Kau? apa kau tahu. Ohh kau enjoy, happy happy. tu yg kau rasa rite ? Nvm. Adil kah? :'(
ohh blogger kau je lah tempat aku cerita. Dah macam nyawa aku. :') HEHE..
Aku rindu kau. Aku dgr lagu ni aku mesti nangis >Klikk sini<
itu apa aku rasa. Itulah apa aku rasa !! huarghhh. :'( Aku nak kau setiap hari aku menunggu kau tapi,,,? taktahu nak jwb apa :'/ harap aku dapat lupekan kau secept mungkin :'(

Perhh feel pulak, hurmm niat nk story soal tempat kerja tapi lain pulak. ;')

Ikhlas ,
erin.










Tiada ulasan: