hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

ihaveabigfamily




Makan besar bersama abang dan Benji (zaidi)
Serius, happy sgt3. Aku ada abg, sekian lama mencari dia satu satunya abg aku even tiada pertalian. Hanya orang luar. Look ! kalau aku rasa diri aku dah bersedia aku akn kenalkan pada family aku.Aku jenis macam tuh,  Alhamdulillah dah 2 tahun aku dengan abg aku. Aku harap lain kali aku nk boyfriend satu aku nk dia terima diri aku keluarga dan org yg pnting dlm hidup aku. Takder cemburu buta ! Benci. Ikhlas ke tidak tu lain cerita. Adik beradik aku ada 8 orang, HEHE.. tambah kawan baik aku Nor Fazilah Zinal. My twin. Dah kn 7 tahun dah dgn dia. >,<
Semua dah tahu siapa syukry itu, sedara mara aku,atuk aku, semua lah.. Abg aku tu ada awek, awek dia nama ieyra, Syukur awek dia tak cemburu buta, lau tak mkn penyepak aku ! Tu yg aku nak. Awek dia pun dh jadi sebahagian dlm keluarga aku. Kihkihkih.
Pic yang aku ambil :








 Abang ayie
 Benji









Tiada ulasan: