hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

FAKTA: Itu adalah aku. Terang terang tu sikap aku ^^



Act,aku duk unline then ternampak statemennt ni kot. Seghuperrr ! haha. Nilah diri aku.
Aku anak kedua dari 6 adek beradik dan smue PEREMPUAN ! haha. cayakk lah ayah aku :-P
Kebetulan, Man pun anak kedua jugak. Dari 3 adek beradik. 2perempuan sorang laki. Dia tengah tengah. HAHA. Dan kebetulan jugak Kami lahir bulan yg sama. Dia 4/1/95 dan aku 10/1/95. Wooowww! :-D


Siapa ANAK KE-2 dalam family meh sini baca
fakta ini!!!!!!!!!!

ANAK MANJA EMAK ♥
sebab apa-apa pun mesti dia akan diutamakan
oleh ibu. ^^

ANAK DEGIL
Anak kedua dikatakan lebih
degil, keras kepala dan tidak mendengar kata.
semua dia aje yg betul.dlm ramai-ramai adik
beradik dia aje yg KETEGAQ.kemahuan dia
kuat.kalau buat sesuatu sungguh-sungguh.kalau
tak nak tu, tak nak lah
jawabnya, boleh dipujuk tapi
selalunya tak berapa jalan.

TAK PANDAI PUJUK
memang anak no 2 ni dia tak
pandai pujuk makwe or pakwe dia. (ciannn)

BERCINTA
dia kalau bercinta, sangat setia.sanggup
berkorban. :D

HITAM / PUTIH
Apa yg dikatakan semua dipegang.kalau
hitam, hitam lah kalau putih, putih lah.degil tak
boleh toleransi.

HATI
Anak no 2 ni juga nampak aje
keras.tp hati dia lembut.SATU lagi pe'el dia.dia
tak boleh ditegur.

BERDIKARI
Very independent.memang betul.tp kalau
terlebih
independent pun payah.mudah bergaul.very
take care.

ARAHAN
Anak no 2 ni juga dia payah nk terima
arahan.dia lebih suka buat hal sendiri pendek
kata tak boleh kerja ngan orang.

PEMAAF & CARING
tidak dinafikan anak no 2 ni pun
pemaaf dan caring.TAPI awas jangan bagi
diorang marah kalau diorang marah faham saje
lah.

PAKAIAN
Nak semua up to date.semua nak kemas.

Tiada ulasan: