hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

B.A.P iLoveYou now ♥



 Teett ! ni dia. B.A.P. Smart gile giler dan gile dgn logo nya ! kan? Whatz  mean B.A.P?
"Best , Absolute , Perfect"
Ni group aku minat. Wahh. Jatuh hati kat mereka. Nak tahu apa natangnye ni?
Dahulu, B2st then BigBang but now.. Tadaaa !


Semat rite? Ada jual baju nya kat Melaka. Famous siakkk natang ni. Humm mahu satu boleh?
Ni dia baju nya. Ritu ada jalan dgn akk nampak baju nilah. Sgt sgt simple tapi aku berkenan !

Semat kan?
Start kiri Himchan , Young Jae , Bang(Rap) , Zelo(Rap) , Daehyun ,Yong Gook

Okay aku kenalkan , This group Terbaikk. HAHA !
Dr segi dance , vokal , rapper and lagu dieorang sgt bagus. Saya jatuh hati dgn nya. ^^
Paling aku minat dr ats sampai bawah Zelo and Bang. Zelo rap ketika nyanyi sama level dgn GDragon from BigBang. Sedap dohh dia sore dia.


Comilnya kau ! haha.



Ikhlas,
eryn





Tiada ulasan: