hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

SUATU HARI NANTI.....




 Tatkala subuh menjelma yang aku inginkan seorang lelaki yang halal bagiku kejutkan aku . Dan berbisik di telingaku . "Sayang , bangun dah subuh . Kita solat jemaah sama-sama ye ." Eh , jap ! Jangan bisik nanti jadi benda lain pulak . Opss ~ Paham la ye . Pagi-pagi suruh bisik cari mampus . Nak sweet pun tak hanggak ! Haha . Tak kisah la macam mana pun . Yang pasti aku nak sangat si dia kejut aku pagi-pagi untuk solat subuh dan jadi imam ku . Bukan subuh je ye . Aku nak setiap kali solat dia jadi imam aku . Sejuk rumah aku tu nanti . Sekali-sekala dia ajak aku pergi masjid solat jemaah dengan kariah . Mesti bestkan kalau orang yang kita sayang buat macam nie dekat kita . 
P/s : bersiap sedia ok untuk jadi imam disetiap solat saya . :)

Suatu hari nanti . .

            Nanti sah la aku kerja dan dia kerja kan . So , apa yang aku nak lelaki yang halal bagi aku nie hantar dan ambik aku dekat tempat kerja . Err ~ itu pun kalau one way . Kalau dah double triple way terpaksa la pergi asing-asing . Alasan suruh hantar dan ambik bukan sebab apa . Cuma , nak menjimatkan duit minyak . Type berjimat jugak kan aku nie . Ngee ~ Kalau balik kerja pulak andai dia balik awal aku nak makan malam semua dah prepare . Fuhh ~ untung la aku duduk makan je . Macam tu la jgak kalau aku yang balik awal . Dah sah la aku akan ajak dia makan kat luar . Tak larat nak masak . Opss ! No la ~ dah sah la aku akan prepare makan malam untuk dia kan . Kata nak jimat mana boleh makan kat luar .
P/s : Siap la nanti saya buli awak . . :P

Suatu hari nanti . .

            Bila hujung minggu je , nak sangat si dia bawa aku dan anak-anak bersiar-siar . Lepak jela mana pun yang mampu . Depan rumah pun tak pe . Asal kan boleh luang masa sama-sama . Tapi , make sure depan rumah tu macam dekat park mana-mana . Huh ! Demand aku nie . Memang takla kan . Aku tak kisah pun mana dia nak bawa bersiar-siar sebab apa yang aku nak dia boleh luangkan masa bersama dengan family . Walaupun sekdar tengok tv dekat rumah . Motif nye aku nak ada depan mata aku . Tolong cancelkan segala appointment yang tak penting di hujung minggu . 
P/s : bila dah spend time sama-sama barulah boleh manja-manja . ye dop ? Huahaha

Suatu hari nanti . .

            Bila aku tengah masak kat dapur , dia datang peluk dari belakang dan kiss pipi aku . Fuyoo ~ cair aku kalau suami aku buat macam nie . Memang aku suruh dia je yang masak aku tengok je . Haha . Bila dah datang dapur tu jangan la datang just nak peluk-peluk je kang tak makan pulak . Tolong-tolongla sekali ye . Kalau dia yang nak masak semua lauk pun tak pe . Aku boleh goyang kaki sambil makan cekedis kat depan tv . Biar dia sorang-sorang masak kat dapur . Baru best ! Haha . Motif kat sini aku nak dia datang tolong aku je . Tak kira la kerja apa pun aku tengah buat , dia pasti ada untuk meringankan beban aku . Apa yang penting kerjasama ! 
P/s : Nanti awak kena tolong saya ye . . Awak kan rajin ! hehe
 
 
Siapa ye bakalbakalnye.. Saya tunggu untuk suatu hari nanti.. :)

Tiada ulasan: