hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Jawapan aku yang nak beri pada kau.. :')

♥dunia single :)



Hye,Hari ni aku sedih sebab capital A nk usha sorang budak form two, Siapa? Arif membe aku citer dpn aku dgn selamber sedangkan aku ter-gamam sambil buat homework sciene bukan haritu ke kau menanya soal sayang aku kat kau? Hati and riaksi muka aku berubah sertamerta. Kenapa sekarang kau nk usya girl lain. Kalaulah kau tahu apa aku rasa bila kau tanya cenggitu yang kau tanya dulu aku nk bagitahu yg aku happy sesangat, kau dah bangun kan semangat aku! Aku disini masih sayangkan kau,pernah jugak aku try lupakan kau tp look, masih tak jugak. Aku kat sini bukan nak cakap kosong aku, Az**n tu aku takda nk kat dia balik, tp pernah terpikir nk kat dia balik tapi sedangkan perasaan aku ada pada kau macam mana aku nk kat dia balik???Aku hanya nk berbaik pada dia semula hanya sebagai kawan sekelas sbb setahun lebih aku tak tegur dia, Man, kalau kau tahu aku dulu wat pangai sebab kau, aku dah sayang sgt kat kau sampai aku jadi ego and tamak nak kan kau sorang.. Aku tak suka kau dengan orang lain sbb aku kenal sangat kelemahan aku apa dia, Aku selalu tengok wall FB kau, apa yang kau update, tibatiba aku terbaca soal ni
"datanglah kepada ku dan luah kan la segala isi hatimu kepada ku. aku sedia mendengar kisah hati mu dengan ikhlas ;-) "hari Selasa, pada pukul 4.50 ptg
Apa semua ni? sebab aku atau girl lain yang kau maksudkan? Dari sini banyak persoalan yang aku nak sgt tahu! and then aku ter-baca status kau lagi  
"aku akan menunggu kamu hingga ke akhir hayat ku.. cehhhwahhhh.. hahahaha.. !!!! Rindu kau la ngek... cuba sesekali tegur aku... dah tak sayang aku lagi ke?? hehehehe.. takpelahh, kt fb je dpt ckp cmni.. bile ckp ngn kawan kawan, time tu jugakk di anjing kan.. hahaha.. dlm fb ni lmbt skt. mgkn esok, lusa, ntah bila bila. tu pun kalau umur aku panjang la. huhuhuhuhu.. apa pun harap kau bahagia ye... ;) " hari Selasa, pada pukul 7.16 ptg melalui mudah alih 
siapa pulak yang kau maksudkan? Kau tunggu aku ker atau orang lain? Please jawab man..
dan text kau 
"Cinta kau bole? Hati kau ke? Jantung pn masih dterima lg. Usus akan dipertimbangkan. Hehe :-) :-P ;-) :-* :-D"

Penghantar:
Capital A <3
+601291*****
 
 Dan apa pulak maksud kau? cuba kau berterusterang dulu, kau nak suruh aku berterusterang soal perasaan aku terhadap kau aku nak sgt terusterang tapi aku malu sebab aku perempuan! Takkan perempuan nak buat semua tuh?? Haa, pikir lah.. Byk aku bagi text dan kesemua text aku ada pembayangnye tak kan lah kau tk phm?? Ya, memang kalau apa aku cakap kat atas ni bukan aku tp orang lain terima kasih sebb buat aku tertanyatanya dan mencaricari syg kau kt aku. Pikir aku tak selalu perhatikan kau?? Selalu cuma kau je yang tak perasan kot. Memang apa aku cakapkan ni kau memang takada nk membaca nya tp aku harap kau jela yg baca ni, Hanya aku mampu ucap "akusayangdancintakankausorang" walau tak dibalas dengan baik apa yang aku mintak aku disini ikhlas lepaskan kau and hidup bahagia. Terimakasih ajar aku setia, aku setia pada dunia single aku dan tiba lah seseorang muncul hanya sementara dlm hidup aku iaitu arwah capik. Kawan baik aku masa kecik, tak lama lah man dia muncul untuk jadi pengganti kau dia dah pun pergi.. Selama ini aku anggap dia kawan sebb aku masih tunggu kau dan terus menunggu.. Kalau kau tak percaya apa aku cakapkan datanglah ke kubur arwah samasama dengan aku. Dan akhirnya arwah sendiri luahkan perasaan dia kat aku, tapi tengok ada aku accept dia? Sampai dia dah betulbetul pergi aku tak accept dia nak kan jawapan dari kau. Masih kau tak percaya lagi?? hurm baiklah.. Kalau jawapan kau tidak, aku betulbetul menyesal!!! Aku bukan menyesal soal kau tak accept aku tapi aku menyesal aku seksa hati arwah sebelum arwah pergi. 5 tahun arwah simpan perasaan nyer dan tahun ni 2012 dia mencari aku tp aku abaikan sbb aku takut aku tak mampu jd sebahgian dlm life dia. Kau nk ckp aku pompoan jenis apa ckp lah man.. Aku paham.. Kau lebih percayakan membermember pompoan kau berbanding aku selama ni tak pe.. Aku tak paksa semua tuh. Btw, jaga diri ye? cari girl tuh biar yang ikhlas yg syangkan awk mcmmana sy sygkan awk seikhlasikhlasnyer selama ni. Maaf, selama ni aku purepure dgn kehidupan dan perasaan aku terhadap kau yang nyatakan ia lebih baik dripada sedangkan langsung tak ! :') Salam sayang saya pada awk.. :-)


yang ikhlas,
ERIN@MIZJACKER.

Tiada ulasan: