hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Soal cikgu yang ku kagumi ! :')



 Hai kawankawan,(mukamonyok)
Aku menangis hari nie, byk perkara yg sudah berlaku. Silap aku kelemahan aku. Bukan orang lain.  Tadi kat sch aku kene rotan, memang patut! tapi aku sedih plus malu dgn diri ni yang serba kekurangan. SHIT! dah kene rotan cikgu ter-nmpk kuku aku yg panjg.. Cikgu sayang, kuku ni mana buleh potong.. Saya taknak potong!(imperiod) ngee~ Leceh lah nanti..  tibatiba cikgu ckp "awak ni nadhirah skrg dah pandai jd liar ye, ponteng sch, awak dah tepengaruh dgn setan kat kelas awak ni kn, saya tahu ada setansetan kat kelas ni, awak betulbetul dah berubah, pengawas pulak tuh. Ramai cikgu komplen soal awak" ayat ni kan Haishh lagi siket nk kuar aer mata tp tahan jugak dah lah depan ex aku. Cikgu.. saya malu time tuh cikgu.. Kalau mcm ni lah yg akn berlaku saya tak akan penting kan kawan saya yg dlm kesusahan cikgu. Saya segugut pulak time tuh. Saya keliru waktu tuh tapi takpelah bende dah berlaku. Ayat ni kalau cikgu dengar mesti cikgu geram kan? Mesti kene ajibaluk, hotakkoberjambul lah, hantukubor lah. Saya dah naik hafal ayat cikgu, Tak apa lah cikgu saya sendiri pun taktahu nk ckp mcm mana soal diri saya mungkin apa yang cikgu ckp soal ptg tadi betul kot.  Tapi saya tahu apa yang cikgu nk sampaikan tu soal saya dn sorang boy kan? boy tu sampai sekrag dgn saya kn cikgu? Saya dgn dia hanya adik abg, family saya dah tahu tp knp mesti cikgu di sch yang over?? np cikgu? Nk salahkan cikgu takbuleh jugak sebab cikgu adalah cikgu. Kenapa mesti saya terime semue ni sedangkan yang lain lagi hebat story nye berbanding saya? Time saya datang kelas cikgu taknak pulok amik tahu bila saya tak datang sekali sekala cikgu pulok yang cakap saya selalu tak datang lah tu lah.. Saya duk diamdiam kat situ je cikgu, cikgu tak kanlah tak nmpak saya yang chubby tuh haa..?  Ermm sabar jelah dgn cara cikgu ni kan.. Cikgu saya mintak maaf yang saya nakal, Insyaallah kali ni saya nekat taknak ponteng kelas cikgu sebab saya serikkk! cikgu nangis sebab my classmate. Saya tahu tu tp entah kenapa saya buleh menangis kat sch tadi, bak kata orang ter-emo siket. Air mata saya tak sama dgn air mata cikgu kan? Air mata cikgu air mata pengorbanan dan air mata saya disini air mata penyesalan !!! biler cikgu keluar kawan kelas saya semua mintakk maaf dengan saya sebb dia org kata dah byk menyusahkan. Tak apalah kawan, bende dah berlaku tapi saat tu aku taktahan r and then keluar aer mata depan korang. Aku taknak buat cenggitu. Aku siket tak mintakk simpati dengan korang. Aku tak buleh tengok kawan susah nanti hati aku goyahh! cehh.. hehe :')
Aku tak nak salah kan korang tapi ni silap aku kesalahan aku kelemahan aku takdir aku nasib aku. Biar lahh.. Semua aku buat terbaik datangnyer dari Allah dan keburukan dtg dari kesilapan aku sendiri. Aku ngaku semua tuh. Aku pun tak baik mana kan. Huhh lega rasa nya story kat sini, Selalu story dgn budak superhero ni "Muhammad Shukry" and Supergirl "Nur Amiza" tapi tak sama dgn hati aku berkatakata sekrg ni so aku buat keputusan aku story di sini. Bende alahh ni tempat aku bercerite yang ke tangga ke 4.

1 ofcuz my mum tapi ni melibatkan kenakalan aku aku takberani bagitahu melainkan soal hati ! :') hehe
  da n jugak dgn family aku.
2 abang yg selalu berbaik bergaduh semue kat dia lah. Apaapa aku story kat dia.
3 adik angkat saya miza si kenit ni, story je balikbalik dia yang nangis dulu bukan aku. Bhahaha 
4 barulah disini.
5 yang ringanringan story bukan betul pun apa aku story iaitu kawankawan. Kat kawan je tempat aku berguraw yang lain semua aku anggap serius ! penah sekali kene gama dgn member ! percaya punya pasal !

Ahaha.. okeoke arin jangan nangis lagi oke? yeahh.. Senyum sokmo! Hwaitin

Tiada ulasan: