hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Capikk ohh Capikk..

 ♥STORY♥

Hai,*lambailambaitangan* (:
wehh, rini aku nak story tentang mamat kat atas ni, aku rasa aku happy kot. Sebab apa? sebab date dgn capik. Sumpah! memang malu. Ahaha lawaknyer biler pikirkan balik. Dia pun malu agaknye, ni semue angkara member classmate, nana. Ada ke patut dia manggil-manggil capik kata aku nk jumper. TIPU...! tapi sebelum tuh dia yang mencaricari aku kat kelas, Ahaha tp tak apa sebab kau lah nana aku happy hari ni, lama jugak date dgn dia aku rasa perasaan aku dah lain macam dah ni, Bhaha..Date depan kelas aku pulok tuh sudah budak kelas aku pikir lain. Ehemehem, Asalnye kteorang just adekakak jer tp tengok lah macam mana nanti. Bhahaaha Kalaulahh dia umur sebaya aku aku nak kawan dengan dia sorang and nak dia sorang je!  Cumil lah dia tuh wehh, Mata sepet. Dah mcm sweet couple dah kan kan... Cehhwahh! Ahaha.. Tadi dia cakap dia takada gf, yeje..? muke mcm hot tak kn lah.. and then dia tanya aku "dah ade bf ker?" wahh, apa lagi dgn senang hati plus jujur jawab jelah takada. NGEE~
Seriuslah memang best lah weh, macam aku ada bf jer, padahal takde pun.

Tiada ulasan: