hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Sayang dengan dunia aku sekarang :)



 Hey peeps! *Lambai tangan+jalan menggedik!*Ahaha. Dis story about ma status. Ya Allah aku bahagia hidup cenggini :-)
Gembira yang teramat sangat. Lama jugak Aku hidup ber-status mcm ni. Syukur ALHAMDULILLAH.
Yeah, betul apa yang orang banyak kata. ''Tak bermakna orang yg kita berharap sesangat hingga kini akn care kita lagi" but selagi kita menunggu dan terus menunggu Allah mesti permudahkan hamba-hamba nya dlm setiap musibah/masalah yang dialami jika diiringi setiap doa. Aku tak nak mengharap tapi aku mengharap jugak. Ini semua datang dari kesilapan diri aku. Aku letak 50% 50% jer. Sebab Allah tuh Maha Mengetahui, Memahami apa yang dirasai oleh setiap hamba-hamba nya kan. Selalu jugak aku teringat sesuatu tapi diabaikan perasaan tuh. Kalau dilayan makin jadi mcm org "BUDUH' je rite so ignore je lah. Memang lah hidup single, Ramai ckp "boring tak maiin texting, chat or everything" Perlu sangat ker? tuh dah satu hal, lg satu buang kedit je kan. Look! ekonomi dah ler gawat! Kalau boring tak salah berkawan je, tu pendapat aku. Ahaha.Tapi satu perkara ni lah yang aku tak pernah alami seumur hidupku. Pertama kali aku laksanakan. Syukur Alhamdulillah dan aku akan akhiri kalau ada orang yg baik hati pandai amek hati aku semula. Bukan masa sekarang! masih jah lg   yang perlu dibaiki. Yeahh! u know human like dat yg selalu tak lepas dari membuat kesilapan. Tak gitu Jahh oii. Ahaha. Kat sini aku bukan nak menunjuk yang aku ni apa tapi tuh apa yang aku rasa dan u olls tak ada hak untuk membebel,berhujah, atau apa bagai sekali pun di depan lappy. Ahaha. WARNING! Ahaha
KEPAHITAN SEBUAH KEBENARAN :'(  its too hurt! Oppss! terlepas pulok. Ntahppe je kan aku merepek rite? aku tahu itu semua. Eheh

Huhh, Shitt! *duduk manja+tepuk dahi* Pagi tadi kat sch secara tiba-tiba dan tak sengaja terpandang ex. Lama? erm mungkin jugok tp harap-harap dia tak perasan aku curi tengok muka dia yang cute tuh. Missyoh!
Entalah mana datang keberanian aku, aku tenguk muka dia puas-puas memang tak tipu rindu wajah tu kot. Untunglerr kau. Agak-agak muka dia beralih cepat-cepat aku pandang siling, tengok kipas berpusing, pandang tingkap. Ya Rabbi, teruk dah ke aku? mintak-mintak tak. Wajah tuh kalau aku touch byk bende aku nk story-mory tapi keadaan tak menginzinkan. Tak mengapa. Kau pun nampak dah happy, jujur aku tak happy mcm dulu dgn kau ngek sekrang ni. Itu semue ketepi kan yer, Shuhh, Shuhh~ Selamat tinggal cinta.. :')
Aku nekad aku nk single. Sayang+Cinta dunia singleku..





Tiada ulasan: