hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Owh cutiku. :D




Ok,i wan to share story about my holiday. Hai semua... *lambai tangan/senyum* Cuti nie memag tak best! really, Tak pat pi jenjalan. Why? byk kelas yg perlu aku hadiri. Rajin tak rajin tak aku? Ahaha Nyirap je kan! hee
27/5/2012 - Ahad.
Seriously, Tak dirancang langsung dan tak terpikir langsung! Ia bermula Aku and family pi kenduri 3 buah tempat. Haa amek kau! Giler tak naik berat badan aku kan. Uhuhu. Makanan nye sedap-sedap tp kecuali nasi minyak nye tak byk mkn pun. Tak berapa minat lah. Uhuh. Kenduri yg kedua tuh aku ter-nampak Fadhil & Faizal. Seriously, dah nampak dah pakcik-pakcik tu tapi buat taktahu je. Kononyer jual mahal kejap! Bhahaha xD
Last-Last dia tegur aku.

Faizal: Hish, awak ni sombonglah.
Aku: (pure-pure terkejut) Hee mane ada!
Faizal: Awak dtg dgn family ye?
Aku: Yela tak kan boypreng pulok.
Faizal: Amboi, Pandai dak tuh berguraw *kenyit mata*
Aku: (tergamam) Erk, Sikit.

Weh, Dia Kenyit mata kat aku weh. Ahaha. Bukan nak gedik kat sini tapi merasa pelik tak kan lah org cam dia punye lah encem wat cenggitu kan. Siapa lah aku ni kan. Tapi tuh semua aku abaikan. Alahh, biasa lah lelaki ader yang ikhlas ader yang tak ikhlas tu semua bedasarkan pada hati masing-masing kan Cume girl mcm aku perlu berhati-hati. Yang lepas biar lah lepas. Barang yg berhabuk jangan disimpan terus buang. Shuh! Shuh!

Ehh! maaf ya lari dari tittle nye lak. Haha
Rumah kenduri yang ketiga, tak silap aku makan buah-buahan je almaklum lah perut dah full gilerr. Hehe..
Tengah makan tuh aunt aku pun ader. teserempak and ayah pelawa duk satu meja. Dia bawa ank dia weh. Anak dia pandai-pandai iaitu Abang Azam. Ehh tuut! tuut! aku nampak orang asing kat sebelah abang azam. Siapa kah? Ohww rupa-rupa nya member dia. Baik orang nyer tau. Sopan santun. Hormat orang tua. Parent aku berkenan orang mcm tuh. Tibe-tibe aunt aku ajak pi Gunung Ledang sekali bawa member Abang Azam jenjalan kat Johor. Johor apa yg best kalau tak singgah Gunung kan? Ehehe. Member dia ni orang Terenganu auw.Pic dibawah ni semua Pic kita-kita je. Segan lah ader aunt and abang sedara kat situ. So, snap senyap senyap je ni. Ehehe



Ontheway. (Mrs Leader sibuk dgn bende alahh nyer itu)

Yeah. Dah sampai destinasi. (Aku pulok yang over kat situ) xD


Belum apa-apa dah snap dulu. Ahaha








 Single snapping! :P



Look! Pic Aku hanya satu but Mrs Leader pic own's Kebaboom~ Ahaha Tengok je cenggitu tapi boleh lah dia snap sensorang. Hishh dia ni memang suka Snap-snaping ni. Ahaha. Boo~ >,<

Time bermandi-manda.Yahoo~









Aku tak mandi just rendam-rendam kaki jer. Almaklum lah dipikir kan nak salin baju nanti. Alaahh Lecehh..
Adik beradik aku kesemua nya Perempuan. Lelaki? Haa tu harap kan bapak aku sorang je tp dah ader anak ramai perempuan ''kemanjaan" nyer teserlah. Uhuhu.Tapi yang ade je aku and bawah-bawah aku. KakLong kat Kedah practical last sem ni.

Ahaha Kalau u olls perhati kan betul-betul aku hanya rendam kaki tapi bangun-bangun je punggung aku dah basah! Ahaha Memang nyirap gilerr. Pikir tak kene! Ahaha

Ok tengah ber-feeling and bangun tiba-tiba area kaki aku dipenuhi ikan. Erkk, geli-geliman aku. Kalau u ols ikut baik takya cuz mesti u olls segan sebb aku buat hal. Ahaha terpekik terlolong aku bila byk ikan kat area kaki aku. Pada saat tu dalam hati nak naik cepat ke darat. Ahaha Ya Allah segannye aku masa tuh. Ahaha
Semua orang tengok. Aunt aku pun tengok.
Aku ni penggeli sikit. Uhuhu.






Tapi sebelum nak naik ke darat aku sempat snap. Pehh memang tak menahan! Ahaha



Ok dah siap-siap. Ape lagi pulang lah kan. :)


Terimakasih Membaca.
By Mrs Jacker.

Tiada ulasan: