hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

my bad Story

Mrs . jacker  ♥ life in SMK SG ABONG
✘ nak megutuk ✘ nak mengungkit 
✘ nak menghina ✘ nak bermusuh ✘ nak membenci lagi
 TAPI ....
 ✔ lepaskan dan luahkan ape yang sudah dipendam selama 2 years ago


eryn benci ader kawan yang BERLAGAK ! belakang-2 tunjuk hebad depan-2 tergamam nk ckp ape !!! nak kate aku macam-macam and then gtw at member yang lain aku ni perangai teruk , ko hasut dax ni pun deaorang ader akal , dea orang bukannye buduh cm kau mcm budak-2 ! aku ase pagai kau lebih teruk dari aku . TEET ! bukan yang aku cakap dri mulut aku tapi member ko sendiri yang ckp . WALLAHUALAMM betul ke tidak ! ok timer jelah yerk . satu jer aku tak puas hati , ko cakap kat aku aku ni putar alam lah . gedix lah pe lah ok aku timer , tapi aku tak pernah touch or bangkit name member aku sendiri , ko kate "N*** tak suke aku?' ohh yerr aku ke ko ? n then biler n*** ckp "ko ader guner nama aku ke kat facebook" seboleh-boleh ko tak nak ngaku yerk !?amboi amboi amboi , sebab ader m** n m*** ker ? adehhh ape lah awak ni , sebab pe ? sebab ko nk tunjuk diri ko tu bagus ??? or diri ko tu perfect ? n then deaorang tegok aku cm sampah ? ohh shitt ! tu jer aku nak tanyer . jangan ingat dax ni minat n suke pangai kemaruk ko tuh , alalala syg .. jgn perasan ok . MEMANG aku pendam irihati kat ko , sebab aku jenis orang kalau orang buat taik ngan aku selagi aku leh sabar aku sabar but tengok lah nanti lelama irihati +dendam dah menebal seap lah . ingat dgn muke poyo aku ni ko leh pijak . Aku akan layan orang yang berlainan ! orang buat baik dengan aku , aku buat baik dgn orang tp sebalik nyer harap maklum !!! Ko masih ingat mase form 3 ? "aku dulu tak suke ngn ko JUJUR sebab pe semue aku couple ko nak . ape ko ni kaki perampas ?? tu jer nk tanyer tp aku tak sanggup nak ckp sbb aku pk maruah ko KOT ! , Dulu , az**n ko jugak tergedikgedik , Asal time agama ko mesti tunjuk kewanitaan ko yang tak seberapa depan pintu , masuk je kelas 3cekal ko wat hal , aku yang duk area ngn boy tu pun naek meluat , mase tuh aku tak kisah sangt sbb pe sbb aku lum kenal ko lagi , bukan nk mengutuk tapi selama aku menilai ko dah memg begitu nk wat cm neh tp taktaw lah yang lain , ingat ?  n second case , since aku couple ngn first love aku tuh ko asyik menyebut-nyebut nama dea , bermanja-manja belakang-2 aku , n boy aku tuh naseb jujur gtaw  ade kisah silam ngn ko tp better jgn bgtaw aku ye syg , takut takleh kawal diri n pk bukan-bukan , tak bermksud nk kongkong tp tu tande sayang !  aku girl jugak , girlfrie mane tak hangin , memang tak nafikan aku kuat jelus tp kalau boy tu tak terus terang . 2x5 je ! aku siapa ? hah pikir pikir , sebab tu until now aku mmg tak berapa nk suke ngn cara ko , ko pernah cakap ngn aku cm tuh kn hope aku ckp ni ko tak kecik hati lax ! open u're mind girl :) and one more thing ! ex adek ko ckp ko pakai ,,, ?bukan aku yang ckp tapi mereka termasuk member classmate ko , hah ayokk taktaw , hope tak seteruk cm tu lh ye wak , hujung-2 dlm kubur jugak ader nye kita , :) yes , DULU  aku teruk , teruk  aku tak ader wat ,,?. just tak pernah serius dlm relay n wat hti boy sakit , tp pikir lah aku teruk bukan aku lahir cenggitu , :P
tu semua dari seorang boy jugak camane ******* !!! tp now dipiki balik aku taknak wat cenggitu lagi sbb tu semue MEMALUKAN ! biasalah budak belum matang and gatal duludulu kala . hehe




for my ex Mr Whatever , until now i love you sayang ! arghh hw cn i foget all tht , hope u cam to me n mula kan hidup yang baru , insyaallah aku tak buat hal ngn ko sayang ... shitt ! :') act , aku nk mintak maaf n terus terang dgn ko selama ni aku pendam tapi nk bgtaw ko pikir aku mengungkit kisah lama . tapi takpe lah sayang , mengenali mu satu bererti dlm hari hari ku even byk rintangan sepanjang bercouple tu tande masig masing menguji  kasih sayang kita . cettt ! :P GUAW ! sikit tak mengharap tp mate tu still jadi idaman ! :D

dis song and lyric just for YOU not for him , him n him

you were there to light my day
you were there to guide me through
from my days down and on
i'll never stop thinking of you

how can i forget all that
when you're the one who make me smile
you'll always be a part of me
how i wish you were still mine

never will forget the day
how we've met and came this far
we all know we got this feeling
but somehow it has to end up here

i know it's me who said goodbye
and that's the hardest thing to do
cause you mean so much to me
and guide the truth from me to you

for all the things i've done and said
for all the hurt that i've caused you
i hope you will forgive me baby
cause that wasn't what i meant to do
 


Bila dengar lagu ni, mesti teringat dekat mamat kat atas ni :') Dialah Mr Whatever saya. Rindu sangat dekat dia ! Eryn bukan nak meratap ke hape, cuma kadang-kadang tuh teringat. Banyak sangat kenangan dengan dia :')  First love lah katakan.  :P Lagu ni memang betul-betul gambarkan apa yang Eryn rasa. Lagu ni memang sebijik macam kisah kitorang. Its okay lah. Masing-masing dah ada jalan hidup sendiri. Eryn doakan Mr Whatever berjaya. And don't forget me :)

p/s TAK SEMUA KITA BOLEH SIMPAN DI DALAM HATI KAN? :)

MrJoker/MrsJacker
-taksemuabolehsimpandihati-

Tiada ulasan: