hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

seorang abang


eryn ♥ ayie
 ✘ happy
✔ about ma bro

"aq lak yg rase rimas dari kaw dulu . .mak aq x penah kongkong hidup aq,ni kaw nak try ?? silap owg r . . aq ckp bnyk kali pon kaw x dgo an .bek aq diam je . . bio kaw ckp smpai bebuih . . aq da xde nak terangkan ape2 ag da . . agak nye semue pompuan aq kenal memag mcm kaw kot " -_-"

#bengangponade#

pe ? hurmmm .. bukan aku tak bagi ko couple , ko couple lah selagi ko mampu cume aku sedih "bila" ko dah couple.. first aku syak , ko ckp 'takde' .. seboleh-boleh ko ckp takder , tp bile aku perasan mukebuku fake relay ko tu mcm tul ! "Kawan biar ramai,cinta biar satu ♥ .. hehe :) — bersama Ayie Slipknot." 
pe makne ? girl or adek mne tak pikir mcm2 ?? dulu ko janji manis at aku ..time aku kehilangan org tersayang ,n now aku tak nak khilangan ko cik abg.. aku still ingt lagi ayatnye sbb semue text kau at aku
aku save at fonn.. ko kate "kalau abg ader awek,abg tetap satu kan adek" n now ??? seyus aku sedihh biler member ckp2 pasal ko sedangkn aku sebagai adek taktahu menahu sbb aku mls nk amik port tentang girl tuh.. tp setelah aku tgok at wall dea pikiran aku "kosong" pe semue ni ? hati aku berbelah bagi nk percaya kn kat sape lagi.. aku takut ko sedang tipu aku tp hati kate ko tak mungkin wat cm tuh #lapaermate#
kenapa ko tak faham dohh.. aku takder abg ,, smpai aku lehh doa kan aku ni mati cpt sbb nk ganti kan seorang abg mcm ko tuk gantikan aku tuk teruskan hidup..demi family aku ,, especially mama.. selama ni aku tengok mama selalu beri layanan baek untuk ko tiap kali ko dtg rumah sbb aku tahu and paham perasaan mama nk ader anak lelaki mcm abg.. ni ker ko kate aku "KEJAM" haa ?? #lapaermatelagi#
dulu ko selalu text aku se-busy maner pun ko sanggup n klu ader hal cepat2 ko gtaw tp sekarang ko tak mcm dulu .. alasan ko,ko ckp manusia perlu matang tp ni ker bukti yer ko dh matang and tak nak layan aku cm dulu ? 

ayat ko at mukebuku ko tu mmg mendalam..aku akn ingat smpai biler biler. mmg aku terasa..tp aku mls nk ckp bebanyak..sbb pe sbb kalau aku ckp byk hujung-hujung mesti kite gaduh so just deam kan diri mengenangkan keadaan yg tak berapa nk baek. Mukebuku aku semue aku dah "TUTUP" biarlah ko nk ckp pe at wall facebook ko, aku tak sanggup lagi bace,baek aku tutup. Lagipun aku perlu lebihkan masa untuk meng-adap buku sbb aku ni mangse SPM. Tak patut aku ber-facebook2 nie. Btw,adek sayang abg hingga ke akhir hayat adek..Maafkan aku kalau aku story at sini. Tak semue kite leh save dlm hati kan? harap ko paham.

Tiada ulasan: