hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Sayangku disini ^^

 Hai, 3hb ya rini. yeah dat my story, Fuh dah berhabuk sudah. hishishish ^^
Firstly, relay aku ni aku sayang sangat nak tinggal ato putus cuz entah. yeah dats my feeling yg takleh nak cakap. Haha. Dia baik , selalu jugak aku marah marah dia, masam muka dgn dia, cm aku sorang je btul kadangkadang tp tu bukan aku tak syg dia. Aku marah bersebab. Aku bermasam muke bersebab Aku nak dia tahu diri aku cm ner, tapi dea "Loveling" auwww~
Sabar terus dengan aku, aku selalu ejek dia, cri pasal dgn dia, haha
naseb baik dia  tak mudah amek hati. Dia tadi tidur umah aku weh,pagi tadi amek dia at bustand Maharani. Ptg dia dah balik dah. Sedih KOT !!
Pagi tadi aku kejut dia,borak dgn dia,gurau dgn dia, cubit sana tumbuk sini. Pegang pipi dia tengok lesung pipit  dia yang comel cm ala "Fizo Omar" tuh. Kononnya. Haha. sweet tookk ! >,<
Now, rindu dgn dia lah+geram sebb apa sebb dia tak reply mesej aku !! Amboi,, awak shoping teruk terus tak ingat saya kan. Sedih ni *makancoklat*
Awak pun satu napa jauh sgt beli? Napa tak kat Muar je, ni tak mesti je nak kat Melaka. Nyampah okeh?
 Finally aku dia ngek! Merinduimu setengah mati. Acewahhhhhh * Tutupmuka*


 Yang Benar :-

Tiada ulasan: