hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Jog bersama dia (22.2.13)



Hurry up hurry up. Bangun pagi sebab dia.
Aku nak teriak yang aku happy untuk hari ni. Gy jog dgn dia. Dia amek aku dari rumah dan dia dtg untuk jumpa mama. Cara dia tak sma dgn yg lama ! Aku takut mama tak terima sbb dia bukan jambu. Cara dia, dia pakai rantai, mama mesti tak berkenan dgn dia. Mesti mama pikir dia cm takde masa dpn. Aku takut. Mama ni memilih gak r. Dia nak boy yg kemas. MAma restui kami ya mama sayang.. Aku mohon! Smpi sana, Jog ape ke mende jalan tengok laut, Dia kata kaki dia takle nk lari sbb masuk besi kat kaki. Dengar duk dia bebel amat membosankan. Hehe. Dia story dia sekolah dari sek highschool smpai form 3. Form four masuk MRSM.  Dia kata dulu dia nakal. Dia kene pindah msuk Sek men Teknik Melaka Tengah. Seyus malu dgn dia!!! malu dgn hubungan aku. Aku kwn dgn budak pandai. Tak cam aku. :(
Berjalan seiringan dgn dia. Ada Apek ni ckp jaga bini lu nanti i ambek. Eh Eh suketi kau nak ckp cm tu. Dia lagi lahh suke siap ckp "bini saya ni nakal lah apek" diblasnya dgn ketawa berdekahdekah.Pehh mcm di game je kat tanjung tadi. Haha. Aku memang betul betul merajuk tdi. Dia dtg cuit hidung aku, Ha tahu pun nak pujuk. Cri pasal. Dia leh bukak citer nak anak berapa. Tercengang aku. Aku jwb jela ada jodoh kita ada rezeki kita dptlah. Dia tu pelik lah. Ada ke dia ckp taknak ramai anak !!! Eee bodohnya. hahak ! Aku lagi nak ada anak.Nak nak darah daging aku sendiri. Sbb aku ni penyayang. haha. Aku suka budak yg dia tak suke budak. Dia kata nyusahkan. Belasah ko kunk..! Aku tak kire aku nak anak gak ! haha. Sepasang cukuplah. Aceceh. Kadangkadang dia ni nampak cam kerek je. Aku taktahu asal. Riak je. Hahah. Kadang mesej dgn dia ade pnh sekali aku seakan nyumpah kot. Aku ckp budak kerek hot segala bagai tp diluah hanya kat hati je. hehe Then dia bawa gy tempt keje dia, kenalkan sorang kakak. Nampak Elisa,najiha ali. Senyum sipu kami. Bak kata mereka bagai pinang dibelah dua. Mereka ckp bukn aku :)
Bemula lah disitu seisi perkenalan. Ghupenyer dia story kt sorang kakak ni soal aku. Dia ckp aku kuat majuk. Yes betul. Dia ckp aku ni cm bebudak. haha. Memg pun.Akk tu ckp dia ikhlas nk kwn dgn aku, dia syg aku, dia dpt lupekn ex dia sbb aku. Segalanya demi aku. Wahh.. Terharu beb ! Dia buat taktahu je mcm tak dgr. Air mata aku dah nak mengalir tp apkan daya aku.. hehe. Ya Allah, inikah hikmah yg kau beri?? Setelah apa aku alami, Kalau betul aku mampu sujud syukur. Alhamdulillah. Dia hantar aku balik last sekali salam tgn dia. Amekkau sekali genggam tgn aku tengelam kot dgn tgn dia. tgn aku kecik sbb tgn dia besar !!! Tinggi !! kurus and tuff. Risau gak nk berjln dgn dia. Apa apa pun iloveyou.. Memory yg indah kau ukir.


Ikhlas,
eryn

Tiada ulasan: