hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중



 Hai, siapa kah ? Dia lah Lukman yang aku maksudkan tu ! HEHE.. Encem tak encem tak? HAHA. Semlam dia call aku. Aku tengah buat kek dia sibuk nyelit. Eh siap suruh aku bukak loudspeaker lagi.  Dia ni memang taktahu malu.Dia hiburkan hati adik beradik aku. Dia borak dgn mama. Dgn naza adik aku yang bongsu. Dia nyanyi. Ommei angatt.. Syg, kau tahu tak sore kau tu dah lah tak sedap ! haha. aku suruh stop nyanyi takmao. Pikir sedap sgt letu sore tu kan. Degil. Keras kepala. Dah smue gelakkan dia. Eh siap mintak nak lagu apa kat akak and adik adik aku. Malu doh aku. HAHA.. tapi best ! Lyn kepala kau lah sayang. Apa yang aku suka dia jenis tak suke mesej tapi dia jenis suka call. Takpe aku suka cara life kau. HAHA.. Untung sapa dapat kau lah sayang suatu hari nanti. :-) Dia bebel kat aku bile nak beli number digi easy buddies tu ha. Dia ckp specialnya bende alah tu leh gayut fon puas puas tanpa caj apa apa tapi kene save number org yg nak. Ntah aku pun tak phm apa dia bebel. HAHA. Tengok lah nanti camne kan musyie. Duit takde lah. >,< Aku suka cara kau lah sayang.. Tak pernah orang teman kan aku solat, selama ni aku solat sorang. Aku ni perempuan. Hati perempuan akan rasa...? Yela kan selesai solat je eh ade sore dia. 'Sayangg dah ke belumm".. Masa aku tengah solat pandai pulak dia senyap kan diri. hehe.. Syg, kau ni leh buat aku tak kusyuk tahu tak !! Aummmm.. Dia penah azan bila aku malas nk solat kan HAHA.. ayah aku siap tanya sape tu, aku jwb kwn je.Malu aku.


Tiada ulasan: