hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Melawat musyie di,,,?



 Salam , hai.
Tadi 5/1/13 aku sengaja pergi tempet kerja Lukman. :')
*INGT KEMBALI*Tinjau dia tengah kerje, dgn keadaan bongkok kan diri de sebalik baju segala. Dia tengah diri. sat lagi dia terpandang aku. Haha. Bodho betul lah tadi. Lawak tahap gile ! Dia tengok sat, ha mula kening dia naik. Aku agk dia dh nmpk aku, then dia call. Aku diam kan. Agaknya dia tak puas hati dia mesej. Haha.. Aku tetap diamkan diri. Dengar jugak orang duk panggil. Haha sengal betul dia. Malu aku~! HAHA..
Dia cumil, rasa nk peluk dia je. HAHA.. ! betul ckp dia ramai keje at situ terutama perempuan. Jelus pulak aku, hehe.. Tapi aku tetap trust dia selagi ia masih ada dlm kepercayaannya.
Kalau aku tahu tadi aku snap je gmbr dia tadi. Tak teringat pulak. :-(
And ...
semlm aku tkthu bithday dia. > 4/1 < sama bulan dengan birthday aku > 10/1 < Bulan yg sama. Look! ada seakan akan dia jodoh aku.  InsyaAllah Amin.. Hehe
Patutlah dia sllu gune ayat magik dia. Like this > ILoveYou Moishie moishie..
Melting beb !  one more thing setelah dikaji dia lah Pengganti Muhd Aiman Zamir, Ye aku rasa tak kene dlm diri nyy . Aku akn knl kan dia dgn family aku. InsyaAllah. Satu pengharapan. Dia lah terakhir aku berkawan. Erk ayat ni pnh aku guner dulu arhh lantaklah. HAHA.. Kita merancang Allah yg tentukan. Im ready >,< Cewahh , *takmasal
K r bye aku nk baring, kalau aku belum tidur lagi aku tgh tunggu mesej dari dia kot. Ala, mesej pun jrang. Sibuk je aku and dia memanjang. :-P

Ikhlas,
Erin



Tiada ulasan: