hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

KESENGSERAAN..




Jauh disudut hati aku aku rindu kan kau muhd aiman zamir. Perit sekian lama aku pendam sorang sorang. Lagi perit aku berpura pura aku bahagia untuk kebahagiaan kau yg lebih bagus. Tapi aku pikir balik betul ke kau rindu aku seperti apa yg aku baca mesej dri kau. Aku takut ! :'/ You know what? aku nangis weh. Tak sangka tak aku nk duga. Mesti kau nak bagi mana mana girl kau kan? mungkin kau silap sent, mungkin jugak kan. Aku? Apa yang aku ada. Erin, kau jgn perasan yg dia nak kan kau balik ey !! Dia tetap dgn keptusan dia yg mnuntut keegoaan dia. :'( Apa aku nak buat ni, sedikit sebanyak aku rasa nak bunuh diri je. Apa akan berlaku nanti? Apa kesedihan aku aku akan alami lagi sekali atau kegembiraan aku yang akan muncul ??? Aiman, aku rindu kan kau cinta kan kau sedikit sebanyak mengharap kau dtg kat aku. luah kan semua apa kau rasa tanpa aku ! Apa kau rasa apa yang aku rasa ??? Tapi tu semua mimpi aku kot. Sebuah pengharapan yg mungkin akan roboh. Mungkin. Datanglah kat aku,carilah aku. Aku tunggu kau. Setiap hari setiap saat setiap detik. Janganlah tinggalkan aku sorang sorang :'/ *lapairmata




Tapi kita selalu gagal dlm hubungan kita. Knapa? Allah sentiasa nguji sedikit demi sedikit. :'/








Ikhlas,
Erin



Tiada ulasan: