hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Go go go go from my life ,please .

✔FIRSTL♥VE IS PAIN✔


Memang sukar untuk melupakan seseorang yang pernah muncul dalam hidup kita .Kenapa ? Sukar untuk dapat jawapan nya .Aku cuba cuba dan cuba untuk pudarkan segala ingatan tentang kau .Buka facebook kau orang pertama aku tengok dulu. Tangan ni sentiasa menaip nama awak tanpa henti. Bodoh kan?:'D
Aku memang tak nak block kau kerna itu adalah kejam dan pengecut bagi aku .Nama kau sering terpapar di ingatn aku .Bila aku taip huruf 'A' di search facebook pasti nama awak yang mendahului yang lain .Macam mana nak lupakan kau ni ngeekk .AKU TAHU ALLAH SEMBUNYIKAN SEGALA KEGEMBIRAAN AKU SEKARANG .Ya Allah ,lupakan lah dia dari ingatan aku .Aku tak kuat .Aminnn


Ikhlas,,
Erin.

Tiada ulasan: