hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Kau wahai bakal imamku :'(



                                             #kisahcintakitaberduakinilenyapbegitusahaja#
Hi, how r you today? me? im not okay. why? emmm. YAALLAH, sejuknya malammalam cenggini, diluar ni membuat saya teringat segala kemanisan bersama "dia" Ya Allah, mengapa ni sumea berlaku ke atas kami sekali lagi? jika diberikan kesempatan, Kau permudahkanlah urusan kami di dunia ini. Kami berdue sangatsangat lemah diberi ujian seberat ini yang melibatkan hati persaan kami. Aku berserah segala-gala nya kepada-Mu Ya Allah *tunduk*


 To my firstlove dear,
saya bukan nak salahkan awak,marahmarahkan awk. just nak buat terbaik untuk awak. *lapairmata* Kalau awk terbaca mesti awk gelakkan saya sekrang ni. Tidak mengapa, bagi awk saya memang tak gune. Nape awk pk mcm tuh.  Saya taktahu nak buat apa. Awak maki maki saya.Ok nvm. Saya nak buang perasaan ni pada awk yang kita tak sudahsudah nyalahkan satu sama lain.  Saya betulbetul sayangkan awk. sehingga saya byk buat silap tanpa memikirkan perasaan awk. Saya taknak kita lalui macam dulu. *lapairmata* Apa saya bebelkan ni mesti awak memang tak percaya. yeahh nvm again.*lapairmata+senyumpalsu* Awak, saya doakan awak bahagia. Saya akan kawal diri saya dengan memerhatikan awak dari jarak jauh, dan saya harus tahu siapa diri saya. Saya dengan awak bagaikan langit dengan bumi. Betul apa yang awak cakapkan dlm mesej yang awk bagi tuh. Kalau itu yang awk menilai tentang diri saya selama 2 bulan lebih. terima kasih :') Saya mampu ucapkan terimakasih mengenali saya sebegitu mendalam. :) Saya taktahu nk buat apa lagi.
Btw, awak mesti tumpukan SPM awak, jgn disebabkan saya awak tak berlaku adil dgn kehidupan awak. Pedulikan saya, jgn pandang saya lagi, jgn toleh insan perempuan seperti saya. Jangan jilat balik apa yang awak sudah ludahkan ke atas diri saya yang hina ni. Dan jgn jatuh hatii kat saya lagi. *lapairmata* Even saya memerlukan awak. Awak pedulikan saya. Hati awak sgt memerlukan insan yang sebaik awk. Awk langsung tak pernah buat dosa dengan saya. Setiap kali tidur saya saya pasti memaafkan awak. Awk tak perlu tahu lagi kenapa saya buat mcm tuh. Awk tahu jawapannye. Saya bukan nak mintak simpati dari awk. Saya cuma nak awk jaga saya, beri perhatian kepada saya bukan dgn girl lain. Dats All. *mencaribintang* Bende sudah berlaku saya tidak mahu mengata apaapa soal awk. Saya nak awk bahagia. Maafkan saya didunia mahupun di Akhirat. sana nanti . Saya taknak kisah cinta kita yang tidak pasti ni akan disoal jawab di Alam sana nanti. Anggap ni pengajaran buat awk supaya mencari dan mencari kekasih hati awak yang lebih sempurna untuk awak. Awk berhak! :)
Dulu, awaklah segala-gala nya untuk saya, tp sekarang awaklah segala gala nya untuk orang yang lebih memerlukan awak. Kalau awk nak tahu saya bahagia di sisi awak sebb saya telah berkongsi sukaduka saya bersama awk yang membuat hati awk sakit sehingga kan menimbulkan perbalahan antara kita. Saya takde niat nak tinggalkan awk. Saya doakan kejayaan awak :')
Assalamualaikum sayang <3 -->  </3
*Lagu ini membuat saya teringat kan awk dan menangis sedusedan mengenangkan kita berdua* T,T

Eryn
-imnotperfect-

Tiada ulasan: