hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Dimana diaorang berada???



Bismillahirahmanirrahim
Hi Readers,
shuhh shuhh, maaf sudah berhabuk. Lama kot tak bukak blog ni. :P
But, hari ini aku nak sgt luah ape aku rasa sekian lama aku pendam. Dia tak phm. Family aku tak phm apa aku rasa! Aku deamkan je. Aku takmau ungkit2. Act, Aku rindu kawan lama aku. Aku rindu sangat!!!

 Jujur aku katakan Aku RINDUUU MEREKA!!! Aku rindu kawan lama aku, aku takmau ada kawan mcm sekarang. Now, Apa aku buat semua tak kene,semua tak puas hati. Aku dpt rasa semua tak bagi aku bahagia. Ada je menentang. Dulu, apa aku buat diaorg support aku, nasehat aku bukan mengumpat sanasini. Kalau aku silap deaorg phm dan berbaik semula. Harungi segala kenangan pahit manis samasama. Tp sekrg diaorg pergi mana? np tinggalkan aku sorangsorang??? Aku rindu eyla. Aku rindu sangatsangat Siti Fazilah Zinal yg kini berada di sch Voke batch 95. Aku nk dia ada dengan aku. Dea sorang yg phm soal aku.
Ya Allah rindu nye aku pada kau Eyla sekarang ni. Gambar ni diambil masa kami form 3. Thanks Acap!
Nape sekarang kau tak ada dan skrg sekeliling aku msing2 semua cuba nk jatuhkan aku. Aku tak kuat sumpah aku lemah! :'(
Kau beby aku, kau sayang aku! Aku bangga kau ada dengan aku sayang :'( iloveyou muncet! Hope persahabatan kita tidak akan pernah putus. Dan Sahabatku...
Aku rindu kau. Muhd Nadzir B Abu Bakar .♥ Kepada sesiapa jgn bisingbising. Jgn disalah guna kan pic ni. Aku letak disini untuk memperingati persahabatan aku dgn arwah. Ye, aku rindu dia. yang teramat!!! Al Fatihah.. Semoge roh mu dicucuri rahmat dan diletakkan bersamasama org yg beriman.
Abang, adik rindu abang. Rindu sangat! tapi adik ego. Adik taknak ngaku. Adik dah wat salah. Adik ngaku tp perasaan adik kat dia terlalu kuat bang. Dia love adik yg pertama abg tahu kan tuh?! Biler abg nk cubit pipi adik?? Adik dh buat salah kat abg. :'(
 iloveyou abg. sayang sgtsgt. :') Adik kat sini tak pernah lupekan abg sumpah tak pernah even adik dah ada boyfrie :)
Skrg, adik dh tk mam ice cream tuh lg, Adik akn teringat abg, Adik akn teringat yg kita selalu mkn ice cream tu kat sch, balik lewat samasama. Abg maafkan adik disini.

Kau semua terbaikk ! Daebakk !! :')
Smoge kau semua sehat selalu.

  -Eryn-
iloveyoualls

Tiada ulasan: