hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

Gendutt ohh genduut....... ! :)




Bismillahirahmannirrahim
 Hi. Btw, byk betul aku nk share storymory aku. Sharing is caring rite? hehe
Dia Muhammad Aiman Zamir dan saya Azrin Nadhirah mengalami situasi yang sama iaitu "FallinLove'.
Kami SATU kelas SATU sch SATU hati SATU jiwa. Cewaahh! Tak apalah apa yang kawan saya banyak kata kan pada saya saya anggap ok jer. Bagi saya dia yang terbaik. Sebab apa? Jengjengjeng. Dia banyak sabar dengan karenah saya saya kuat merajuk dia pujuk kan, saya kuat marah tp dia tetp diamkan diri. Bukan kerana dia byk buat salah cuma dia taknak besarbesar kan masalah. Kami berjanji studyhard untuk SPM! InsyaAllah. Saya bukan nak bangga kan diri dia tapi dia lah Bf/Sahabat/Kawan saya.Sayang awak GENDUT! Doakan perhubungan kami yang baikbaik ye?Semoga u olls disayangi oleh semua orang. :) Terimakasih sudi doakan. Ye betul, "kita merancang Allah tentukan" tp setidak-tidaknya kita belajar menghargai seseorang. Kami tahu tiba masanya nanti kalau tiada jodoh dan tidak mempunyai umur yang panjang kami akan lepaskan antara sattu sama lain dengan ikhlas. Seikhlas hati kami. :) Gendut! jangan lupekan gemokk kat sini ey?? :)



    -Eryn-
u're sweetheart

Tiada ulasan: