hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

no tittle ! :)


hey , . dh lmerr gileee tak update blog ni tohh . :)
story ? humm Kenapa orang sekarang suka sangat nak mengutuk ? Pelik kan ? Seriously, dulu-dulu ader jugak aku kutuk orang lain tapi lelama aku sedar! Kenapa msti aku kutuk orang sedangkan aku pon tak perfect mana pun kan . Jangan judge orang if kita sendiri tak nampak kelemahan kita . Tu kan kejadian Allah, tak payah lah nak mempertikaikan semua ni. rite ? Aku mule sedar start aku ada baca satu article niey . At situ ditulis, mengutuk seseorang akn dihukum dan dilaknat oleh allah . Okee, aku tahu klu ada yang baca post aku ni, mesti ada yang bersuara, "eleh, cakap orang ntahh2 kau pown same" "ceh geli je konon alim , "menggedik je lebih" "erk , penceramah bebas bersuara" " penceramah tanpa gaji" Mesti macam2. Yes, aku ngaku dulu aku TER-lalu jahat , tak pernah serius in relay . tak pernh amik thu perasaan org lain . Yes, aku kan dah cakap td yang aku mmg tak perfect. In case, ni semua terjadi. And dekat aku. Siap nak kutuk aku tak lawa, bodoh, cikai2 , gedik , badget bgus . Apa ntah masalah kau. Aku pun tak fhm dohh. And aku ni pernah ade bermusuh jgk .Tp dulu , perkare dah settle , dipikikn blik tak guner ngn smue ni rite ? eeuuw ! mara ? terase ? Aku just tegur je k n tegur jugak at dri aku .tak bermaksud nk ngata sape . Ye, aku pun tak baik mana.
Klah bye mls nk menblog ing ni . penat bru blik dri maulud at sch :)




-MRJOKESTER-

Tiada ulasan: