hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

20/3/2011 penting !


✔ ye , dimane aku dah jumpe seseorang .     bukan pakwe , bkn buah hati , but seorang abg . dah jd sebahagian dlm hidup aku en family .
aku nk abiskan duit tuk dea pde 20/3/ haha >,< buleh ?
mesti le boleh , suke hati aku lee nk wat pe ngn duit aku pun kan :P tu jela nk kecoh at sini , aku happy lg berape bulan je aku n dea genap setahun berkenalan auw . kalau lah aku tak kenal sape-sape n pandang pertama at dea je tup tup ! skrg aku dah jadi girlfriend dea kot ! haha sayang sekali but bersyukur lah :)

doa kan aku en dea selama yang mungkin ye ! aminnn .. aku doakan pasangan korang en korang jugak . 


                                                                                                                    GOMAWO !!!
                                                                                                                -MRJOKESTER-