hey u ! u just look en then follow dis blog uke. . .if yu hate me, i'm double-double hate u chipsmore ! ! 이봐요! 그냥 모양과 다음이 블로그를 따르십시오? 당신이 날 싫어한다면. . 전 이중 이중

✔ puasa en pe2 je

semalam punyer story ^,^

firstly , aku happy cuz dea kejot kan aku tuk sahur . thats why lh kan . aku happy bagai nak rak ! ^,^ #kecah
oh yeah .one more thing ! aku beruntung sangat-sangat dpt mengenali dea dlm kehidupan aku . why ? dea berani ! yup , dea mmg berani jumpa dgn mama aku en family . its true ! dikalangan boy yg pernah aku berkawan dea special lah !! tu yang buat aku tataw nk cakap ape :) alhamdulillah :) (teringat)selama ni takder sowang pun wat cam tuh at aku .. terpikir jugak , deaorang bukti sbb ape ? dulu , aku mengharap seseorang yg dahulu nyer dea selalu terbaik dlm hari-hari aku tp sekerat jalan je . silap aku ! kerana ego , dea  tanggung akibat semue ni .  kerana cemburu aku tak bertempat , hidup ikut haluan masing2 . kerana mendengar kata orang , hidup aku mcm ni . kerana malas dengar kata parent aku , resurlt aku teroxxs ! en kerana aku jugak lah dea tak cam dulu . benci ? ofcos dea selit kn kat hati dea . ape buleh buat nasi sudah menjadi bubur ! past is past rite ? biarlah pe orang nak kate yg aku ni hikpokrit ke ape ke , mmg aku salah pun . aku tak amik hati pun dah . tapi yang penting sekali orang baru ni tak akan aku lepaskan . tak akan minta dimulut aku menyata kn "berpisah" (kecuali keputusan dea) . #jika diberi peluang , hope aku en dea jadi kawan biase . aku tak mintak lebih pun muhd aiman zamir bin ariffin . HAPPY(tukar balik cerita asal) ily , hope kemanisan+kepahitan ni diiringi kejayaan kelak ! saranghae ayien <3

Tiada ulasan: